Gå til innhold

Har dere store utgifter hver mnd?


Anbefalte innlegg

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Meg og sambo (poden er ikke født enda): 28000 i måneden. Alle regninger, huslån, disel, fellesutgifter, sparing for begge + fellessparing, buffer, mat, klær, forsikringer, telefoni, trening.. alt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca.17000,- går inn på regningskonto hver mnd, da er det regnet ut et snitt pr mnd for alltid å ha nok til regninger+ slingringsmonn. I tillegg har vi huslån 12000,- pr. mnd. Tot. 29000,-

 

Mat/lommepenger/månedskort buss/klær/disel og alle andre små og store innkjøp er utenom. Ca 13-17000,- alt ettsom.

4 i familien.

 

Anonym poster: 95f52b57b6d6903809fd7e126cde7098

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...