Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #1 Skrevet 9. januar 2013 Har en gutt på såvidt to år som kan alfabetet. Han kjenner igjen bokstavene og staver seg vei gjennom ord han ser. Både jeg og pappaen er imponerte og stolte! Flere som er stolte av barna sine? Anonym poster: 35f57560a4c8ba0b784505c77dbc7d37
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #2 Skrevet 9. januar 2013 Vil tro alle her inne er stolte av barna sine... Håper jeg i hvert fall! Anonym poster: 4e19647ea4150dc7957145ad093e92ae
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #3 Skrevet 9. januar 2013 jada er stolt av barna mine. fler? Anonym poster: 646ccf3bd1add881d25b7a07577d410b
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #4 Skrevet 9. januar 2013 Nå er jo de aller fleste foreldre stolte av barna sine. Men som at ungen kan alfabetet er ikke interressant for andre enn foreldre. Eller at ungen går tidlig, sluttet med bleie osv osv. Hvem bryr seg om at ungen din kan bokstaver? Anonym poster: cf26777fb07cf325902a7d79f31124ee
stylees Skrevet 9. januar 2013 #5 Skrevet 9. januar 2013 Nå er jo de aller fleste foreldre stolte av barna sine. Men som at ungen kan alfabetet er ikke interressant for andre enn foreldre. Eller at ungen går tidlig, sluttet med bleie osv osv. Hvem bryr seg om at ungen din kan bokstaver? Anonym poster: cf26777fb07cf325902a7d79f31124ee Tror det var meningen at dette skulle være en skrytetråd, ikke en sånn snerpe-kjerring-tråd
sillyfilly og Olivia Skrevet 9. januar 2013 #6 Skrevet 9. januar 2013 3 åringen kan telle til 13 og kan "finne" minnlg min kjæres bokstav og hun kan tegne/skrive sin egen
Firekids Skrevet 9. januar 2013 #7 Skrevet 9. januar 2013 Min 6-åring har lært seg å skrive navnet sitt. Hun har downs og både jeg og alle er kjempestolt!
Gjest _cornelia_ Skrevet 9. januar 2013 #8 Skrevet 9. januar 2013 Min 2 åring kan telle 2,3,8,9. Synes han er flink jeg! Jeg får iallefall tårer i øyekroken når han prøver å telle! Og tallene kommer av øretermometerbruk hihi Han vil gjerne ta tempen på meg når han er syk!
Gjest Morn du Skrevet 9. januar 2013 #9 Skrevet 9. januar 2013 Det som gjør meg mest stolt, er når ungene har jobbet masse for å få til noe som er vanskelig
Nissefisen Skrevet 9. januar 2013 #10 Skrevet 9. januar 2013 Jeg er veldig imponert over minste jenta vår som gikk fra hun var 9,5 mnd. Er også kjempe stolt over største jenta som har veldig skarp hukommelse. Fink til å hjelpe til og setter pris på alle rundt seg. Høflig og søt Det ble mye skryt:p
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #11 Skrevet 9. januar 2013 Som andre her, håper alle er stolte av barna sine og lærer dem opp til å både jobbe med ting for å få til og å bli selvstendige. Har ei "flink" jente selv. Ser at enkelte har prøvd å bremse hennes lærelyst (må ikke lære å lese nå, da kjeder du deg på skolen) osv. Det misliker jeg sterkt! Vi prøver å svare skikkelig på alle spørsmål og gjerne komme med litt tilleggsinfomasjon. Det gjør at vi har en kunnskapsrik frøken på 4! Anonym poster: 3ea2c6fcba46284991cdba71403f3832
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 9. januar 2013 #12 Skrevet 9. januar 2013 Eldstedattene; bygger opp sin sangkarriere eldstesønnen: er et naturtalent i fotball (ligger i hans DNA ) yngstesønn: følger i storesøsters fotspor når det gjelder sang Yngstedatter: snakker nesten rent, kan telle langt, god kroppsbeherskelse (hun har nettopp fylt 2 år) Jeg er kjempestolt av alle barna mine, alle har noe de behersker veldig bra Ellers er de hjelpsomme, omtenksomme, snille og trygge barn, så jeg føler jeg gjør en god jobb med dem (må ha med litt selvskryt også )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå