Gå til innhold

Flytter inn her


Queenmee

Anbefalte innlegg

Hei!

Meldte meg egentlig inn i Juli da mensterminen min viste 30 Juli.

Men etter en tidlig ul og en tur innom jordmor idag, er det visst 1.August som gjelder.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og velkommen hit:)

 

Jeg er blitt fortalt at man aldri endrer på terminen så tidlig. På min første UL 7+6 viste UL-målene at jeg var 7+1. På neste UL som var 8+3 viste UL 8+2 på den ene og 7+6 på den andre. Gynekologen sa at dette var fordi det var så veldig vanskelig og få korrekte mål så tidlig, og at de små vokser i rykk og napp.

Uansett er du hjertelig velkommen inn hit:))

 

Hvordan er formen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg først nå at her var skrevet.

Jordmor regner visst termin en dag etter oss, men vi ble enig om i heimen å forholde oss til første august.

 

Formen er kjip. Sjukemeldt grunna svangerskapskvalme, og hatt en tur innom sjukehuset. Vanskelig å holde seg positiv men.

Ikke lenge igjen til dette bør være overstått;)

Selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg først nå at her var skrevet.

Jordmor regner visst termin en dag etter oss, men vi ble enig om i heimen å forholde oss til første august.

 

Formen er kjip. Sjukemeldt grunna svangerskapskvalme, og hatt en tur innom sjukehuset. Vanskelig å holde seg positiv men.

Ikke lenge igjen til dette bør være overstått;)

Selv?

 

Selv er jeg også sykemeldt pga kvalme, og har også hatt en tur innom sykehuset. Utskrevet på fredag. Skal fortsette med væske på legekontoret 3-5 dager i uken alt etter behov. Foreløpig klarer jeg kun og få i meg bittelitt væske, mens det går bedre med mat. Kaster heldigvis ikke opp lengre.

Håper jeg er over den verste kvalmen om noen uker så jeg virkelig kan begynne og glede meg over svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...