Sikkertforgammel Skrevet 9. januar 2013 #1 Skrevet 9. januar 2013 Meen.. I dag har jeg vært SKIKKELIG pms... :-( Sur og sint... Betyr det at jeg mest sannsynlig ikke er gravid? Er fortsatt kvalm..
♥Madam Mim♥ Skrevet 9. januar 2013 #2 Skrevet 9. januar 2013 Hehe har du ikke hørt om begrepet hormontroll blandt gravide?? Sur og grinete samt tårer for null og ingenting er typisk!! Krysser fingrene for at tante ikke kommer på besøk :-) Ps: hvis hun skulle vise seg å komme er det mulig du stresser for mye dersom du har denne nedtellingen hver gang.... Første gang stresset jeg enormt og det klaffet ikke før etter 1.5 år hvor jeg slo meg til ro med at jeg måtte få hjelp. Denne gangen satt spira på 2 forsøk, nå var jeg helt rolig fordi jeg trodde det kom til å ta rundt ett år :-)
Tredjemann på vei :D Skrevet 9. januar 2013 #3 Skrevet 9. januar 2013 Gikk sånn og kjente på masse symptomer jeg også de 2 første rundene i oktober og november, men det var visst bare pms hele greia Var jo første gang på leeeenge uten p-piller, så visste jo ikke jeg hadde sånne pms-symptomer. Det klaffa i desember da, for da hadde vi så mye annet å tenke på og ordne med
Sikkertforgammel Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2013 Vi prøver ikke aktivt å bli gravide, vi bare hindrer det ikke i å skje. Vi holder ikke på som kaniner, ingen el-testing eller telling av dager el no sånt. Bruker ikke prevensjon og hopper ikke av i svingen. Det som skjer det skjer liksom :-) Jeg har barn fra før men kan ikke huske å hatt pms rett før IKM.. :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå