Gå til innhold

Tanter og onkler til barnedåp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inviterte du dine/barnefars tanter og onkler til barnedåpen, eller bare barnets tanter og onkler? Vi blir 22 uten og 35 med.... Klarer ikke helt å bestemme oss...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde med våre onkler/tanter.. Vi var 35 stk også :)

Anonym poster: a6a7e68ab82a69e0209a2b01cacdda18

Skrevet

Vi hadde ikke våre tanter og onkler, med unntak av en som var fadder. Vi hadde en dåp med 25 voksne, med alle tanter og onkler ville det blitt 15 flere gjester... Ikke mulig å få til når vi hadde dåpsfesten hjemme.

Anonym poster: fef07b1c192203d9d668a8de5ad93fb3

Skrevet

Vi hadde navnefest. Kun barnets tanter/onkler (og søskenbarn).

Skrevet

Bare de som er nærmest oss, hadde blitt altfor mange ellers! Vi har over 30 tanter og onkler til sammen.

Anonym poster: e5df4775ae9ac2e51a0154bc0026277f

Skrevet

Vi hadde alle. Broren til mannen hadde dåp rett før oss og de ba ingen onkler og tanter, så det er nok veldig ulik praksis på dette.

Skrevet

Vi hadde bare faddre barnets tante, onkler, søskenbarn og besteforeldre.Var vel 25 stk tror jeg...

Jeg alene har ti tanter og ti onkler så jeg tror ikke alle de var i min dåp en gang ;)

Mannen har dessverre ingen...

Anonym poster: 750d7200ef469ee767fd183cc450c46e

Skrevet

Vi hadde bare barnets tanter og onkler, besteforeldre og søskenbarn. Da ble vi 23 stykker.

Anonym poster: e29d60fc3704ba2da9b59cac1d2f7317

Skrevet

Vi hadde som de fleste andre barnets tanter og onkler, besteforeldre og oldeforeldre pluss venner som var faddere. Hadde forresten mannens eneste tante også, de er en liten familie og svært tette. Vi var ca. 20 stykker.

Anonym poster: afa8a9ac03d85007e229c245ef12a1ea

Skrevet

Det høres altså ut som om de fleste dropper egne tanter og onkler og kun går for barnets.. takk, folkens! Tar gjerne imot flere erfaringer :)

Skrevet

Vi har med mine tanter og onkler samt mine fettere og kusiner. Men ingen fra min manns side utover foreldre og søsken.

Føles helt riktig å gjøre det sånn, vi er mye sammen med de på min side.

Skrevet

Kun barnets tanter/onkler og søskenbarn. I tillegg til besteforeldre og oldeforeldre. Da ble vi 14 stk med oss. Hadde vi invitert våre tanter og onkler hadde det blitt 24 stk ekstra! Så da ble vi bare oss ;)

Skrevet

Vi hadde med tanter og onkler, for vi er en liten familie\slekt som ofte er med hverandre, så da ville vi ha de med.. Vi ble 20stk med alle sammen.

Anonym poster: 0aaf96e90e2ca2d5f16ae7ea3365b402

Skrevet

Vi hadde veldig lyst til det, men vi har altfor store familier begge to. Hadde blitt rundt 60 stk hvis våre tanter, onkler og søskenbarn med barn skulle være med... :(

Skrevet

Nei, det hadde blitt for mange.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...