Gå til innhold

Har du hatt influensa samtidig som du har vært gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var det i forhold til influensa ellers? Noen komplikasjoner?

Anonym poster: 18c7846b80163d1c18f409630734a245

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg hadde influensa når eg gjekk gravid, men var ikkje sjukare, og ingen komplikasjonar. Eg tok paracet for å halde feberen låg, som lækjaren sa eg skulle gjere.

Skrevet

Jeg hadde spysjuka i jula med litt feber attåt. Eneste forskjellen var at jeg fikk noen helt jævlige kynnere av brekningene.

Skrevet

Jeg hadde også det. Hadde slitt med ekstrem kvalme i over tre måneder. Ble dehydrert og fikk bihulebetennelse. Ble lagt inn på sykehus og siden blodprøvene viste influensa så måtte jeg i tillegg ligge på isolat. Fikk noen sterkere smertestillende enn vanlig paracet og kunne ikke få antibiotika, så måtte bare holde ut. Hadde høy crp, godt over 200, ikke helt sikker på om det var relevant. Frisk og fin lita jente kom til verden noen månede senere :)

Anonym poster: de680501b49cd456e254125d1925099e

Skrevet

Jeg hadde det. Det varte i flere uker og utviklet seg til skikkelig ørebetennelse og var helt døv på ene øret i flere mnd. Lettet noen uker før fødsel, skikkelig rart ( og godt!) å høre igjen.

Skrevet (endret)

Jepp!

Ble dausjuk og lå med høy feber nesten en uke, syk i over to uker.

Har aldri blitt så dårlig av influensa som da.

Og med det friskt i minne så vaksinerte jeg meg faktisk i dag. Gidder ikke et slikt h...... en gang til.

Babyen hadde ikke tatt noen skade av det da:-)

Endret av BellaSuz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...