Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #1 Skrevet 8. januar 2013 SJOKOLADE! Nydelig godt. NEI! Usunt SNUS! Herlig NEI! Usunt MAT MED HØYT FETTINNHOLD! - Nydelig NEI! Usunt Å drite i å trene, å spise kake, å drikke brus, osv. osv.osv. Og det seneste - sovetabletter! Har slitt med sterke søvnproblemer, og prøvd utallige ting. Medisiner (vallergan og circadin og lignende), terapi, coaching, hypnose, søvntips, yoga, meditasjon osv - Har noe hjulpet? NEI Og så får jeg da Imovane av legen,men med en "Bruk forsiktig, vanedannende" OG for første gang på jeg vet ikke hvor lenge, så sovna jeg når jeg la meg, sov godt hele natten, og voknet frisk og opplagt dagen derpå. Kan du tenke deg den følelsen? Etter årevis med kav? Og så, etter bare fem dagers bruk, så oppdager jeg at den halve pillen ikke virker lenger. Toleranse allerede (åhhhhh) og jada, da kan jeg ta en halv til, for legen sa en halv til en tablett. Og visst merker jeg nå at den andre halve er i ferd med å virke inn slik at jeg får sove i natt også... men hvor lenge da? I noen dager til. Det er så typisk, at alt som føles bra, som er deilig eller som virker. Ikke er bra! -Utblåsning Anonym poster: bee0fda8adf18a7ad175779f1a507fba
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #2 Skrevet 8. januar 2013 Imovane er veldig vanedannende ja, og fungerer dessverre fryktelig dårlig i lengden. Mange sovner av den, men våkner så etter tre-fire timer, og får ikke sove igjen. Piller er stort sett alltid en dårlig løsning, spesielt sive- og angsttabletter. Mye vil ha mer, er det noe som heter. Og ta en titt på bivirkningene, spesielt de psykiske...bare en heads up, fra ei som har mistet en god venninne inn i pillenes verden. Anonym poster: 7128e72ec5d4b300c8931e7f5af039f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå