Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #1 Skrevet 8. januar 2013 Bryr du deg om hvem som har skrevet det? Eller trykker du liker så lenge du synes det er er bra, morsomt etc. Og uavhengig av hvem som er forfatteren? Har du lavere terskel for å like et innlegg av et nick du virkelig liker? Anonym poster: c437b35980ca12ac1d575da42de255a5
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #2 Skrevet 8. januar 2013 trykker liker på de jeg liker uavhengig av forfatter.. Anonym poster: cff411665e2b3ed91499fdc4a60c42a0
Gjest Skofantomet Skrevet 8. januar 2013 #3 Skrevet 8. januar 2013 Har vel ikke med hvem som skriver, heller hva som blir skrevet
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 8. januar 2013 #4 Skrevet 8. januar 2013 Hvem som skriver har ingenting å si, hverken her, på Facebook eller andre media. Kun innholdet.
what a drittkjerring Skrevet 8. januar 2013 #6 Skrevet 8. januar 2013 Liker det jeg liker og kaster samtidig et blikk bort til venstre. Av ren nyfikenhet rett og slett:) Tror jeg har for vane å like nickinnlegg oftere enn anonyme da..Uten at jeg vet hvorfor. Håper ikke jeg driver med underbevisst rangering for Anna'ene har mye vettugt å komme med!
O`Neill Skrevet 8. januar 2013 #7 Skrevet 8. januar 2013 Bryr meg katta om hvem som har skrevet det. Er innholdet jeg bryr meg om, ikke nicket bak det..
<3 2G <3 Skrevet 8. januar 2013 #8 Skrevet 8. januar 2013 Inneholdet så klart. Men oftere på nick enn Anna egentlig når jeg tenker meg om.
Major HotLips Houlihan Skrevet 8. januar 2013 #9 Skrevet 8. januar 2013 Jeg liker innholdet i innlegget, ikke nicket som har skrevet det
Gjest Morn du Skrevet 8. januar 2013 #10 Skrevet 8. januar 2013 Nick er uinteressant, det er innholdet som teller
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 8. januar 2013 #12 Skrevet 8. januar 2013 Innholdet som teller. Tror jeg liker like mange anonyme som nickere hvis jeg skulle ført noe slags statistikk.
Cat.68 Skrevet 9. januar 2013 #13 Skrevet 9. januar 2013 (endret) Jeg har aldri nonsinne tenkt over det, men trur jeg liker anonyme innlegg like ofte som de med nick så lenge jeg liker innholdet. Endret 9. januar 2013 av Cat.68
soleia Skrevet 9. januar 2013 #14 Skrevet 9. januar 2013 Liker det jeg liker og kaster samtidig et blikk bort til venstre. Av ren nyfikenhet rett og slett:) Tror jeg har for vane å like nickinnlegg oftere enn anonyme da..Uten at jeg vet hvorfor. Håper ikke jeg driver med underbevisst rangering for Anna'ene har mye vettugt å komme med! Same som søtest. Trur nok og at eg likar fleire innlegg med nick, men likar å tru at det er kun innhaldet eg ser på.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #15 Skrevet 9. januar 2013 Jeg trykker aldri på "likerknappen" da er jeg ikke anonym. Viser aldri nicket mitt, men ser etter hv som har skrevet innlegget og poster kansje et støttende innlegg som anonym. Anonym poster: 5c6c9824dd89aaba15f2630e3d3885b2
Elsker livet Skrevet 9. januar 2013 #16 Skrevet 9. januar 2013 Jeg føler meg såpass moden at jeg er ferdig med å være enig med personen. Er enig med budskapet eller liker humoren.
Musemorbr / Skrevet 9. januar 2013 #17 Skrevet 9. januar 2013 Som oftest tenker jeg ikke over hvem som skriver hva, men trykker liker der jeg liker/er enig. Men det skjer at jeg legger merke til at et nick har sagt noe bra, og at jeg da har lavere terskel for å trykke liker hvis det for eksrmpel er typisk den personens humor å si noe sånn, eller utypisk og veldig positivt overraskende fra noen. Å fotfølge noen på et forum, for å trykke liker på alt de sier, må være en fryktelig kjedelig hobby.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #18 Skrevet 9. januar 2013 Jeg trykker liker uavhengig av hvem som har skrevet det. Men når jeg tenker meg om, så blir det helst anonyme innlegg jeg liker som oftest Anonym poster: 6ceeb089cdf9c619d9c00abd8604da02
Elsker livet Skrevet 9. januar 2013 #19 Skrevet 9. januar 2013 Men sannheten er at jeg sjekker skattelistene, og er det saftig nok formue eller inntekt kan det hende jeg trykker liker.
Nissefisen Skrevet 9. januar 2013 #20 Skrevet 9. januar 2013 Jeg ser på svar og innlegg, ikke på hvem som skriver. Liker jeg det jeg leser så liker jeg
Nissefisen Skrevet 9. januar 2013 #21 Skrevet 9. januar 2013 Som oftest tenker jeg ikke over hvem som skriver hva, men trykker liker der jeg liker/er enig. Men det skjer at jeg legger merke til at et nick har sagt noe bra, og at jeg da har lavere terskel for å trykke liker hvis det for eksrmpel er typisk den personens humor å si noe sånn, eller utypisk og veldig positivt overraskende fra noen. Å fotfølge noen på et forum, for å trykke liker på alt de sier, må være en fryktelig kjedelig hobby. Hey! Du er her enda?
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 9. januar 2013 #22 Skrevet 9. januar 2013 Jeg trykker liker om jeg er enig eller liker det jeg leser. Uavhengig av hvem som har skrevet innlegget. Men jeg har jo lagt merke til at det er noen her jeg oftere trykker liker på enn andre, men det går mer på at vi ofte mener det samme, har lik humor o.l
Musemorbr / Skrevet 9. januar 2013 #23 Skrevet 9. januar 2013 Som oftest tenker jeg ikke over hvem som skriver hva, men trykker liker der jeg liker/er enig. Men det skjer at jeg legger merke til at et nick har sagt noe bra, og at jeg da har lavere terskel for å trykke liker hvis det for eksrmpel er typisk den personens humor å si noe sånn, eller utypisk og veldig positivt overraskende fra noen. Å fotfølge noen på et forum, for å trykke liker på alt de sier, må være en fryktelig kjedelig hobby. Hey! Du er her enda? Titter innom fra tid til annen, men jeg "bor" ikke her mer.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #24 Skrevet 9. januar 2013 Jeg trykker liker på innlegg jeg liker, også anonyme. Men når jeg tenker meg om så tror jeg nok at jeg trykker liker oftere på noen nick. Dette kommer nok av at det er noen nick som jeg synes kommer med fine kommentarer og da tar jeg meg ofte i å lese deres kommentarer litt mer nøye enn anonymkommentarer. Anonym poster: a302c5838979a782c17a245d81684371
Nissefisen Skrevet 9. januar 2013 #25 Skrevet 9. januar 2013 Som oftest tenker jeg ikke over hvem som skriver hva, men trykker liker der jeg liker/er enig. Men det skjer at jeg legger merke til at et nick har sagt noe bra, og at jeg da har lavere terskel for å trykke liker hvis det for eksrmpel er typisk den personens humor å si noe sånn, eller utypisk og veldig positivt overraskende fra noen. Å fotfølge noen på et forum, for å trykke liker på alt de sier, må være en fryktelig kjedelig hobby. Hey! Du er her enda? Titter innom fra tid til annen, men jeg "bor" ikke her mer. Koselig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå