Barn 4 :) Skrevet 8. januar 2013 #1 Skrevet 8. januar 2013 vurdera og kjøpe en sann og sjå om magefettet minka
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 8. januar 2013 #2 Skrevet 8. januar 2013 Ja jeg kjøpte den for en noen år siden( når "hele" anonym forum kjøpte den hehe ) og jeg gikk inn 4 cm på 1 mnd. Rocket 20 min om dagen, 10 min mot høyre og 10 min mot venstre side. Men regn med at de første dagene er vonde, jeg var helt blå og svart etter 2 dager. Skulle tro jeg hadde fått juling eller noe. Det funker:) takk for at du minte på meg at jeg har den, på tide å finne den frem igjen:)
Monajenten Skrevet 8. januar 2013 #3 Skrevet 8. januar 2013 Ja, det funket veldig bra på meg, og jeg er smal i livet i utgangspunktet. Gikk likevel inn flere cm på kort tid.
Barn 4 :) Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2013 då skal eg jammen kjøpe en slik er bedre å være blå og svart nåken daga enn fleskette ja då e de berre åfinne den fram ijenn
Monajenten Skrevet 8. januar 2013 #5 Skrevet 8. januar 2013 [quote name=Barn 3 ' timestamp='1357684785' post='144912199] då skal eg jammen kjøpe en slik er bedre å være blå og svart nåken daga enn fleskette ja då e de berre åfinne den fram ijenn Vær forberedt på at det er forferdelig vondt i dagene etter første gangen. Det anbefales å øke minutter gradvis, begynn med en økt på kun et par minutter før du øker til det du syns er passende for deg.
Barn 4 :) Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2013 ok ka kilo er lurest å ta ? 1,5 eller 2 kiloi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå