Gå til innhold

Jeg er så stolt at jeg gråter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har all mulig grunn til å være stolt av jenta di! Hun gjorde noe mange voksne ikke ville gjort!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig! Jeg er også stolt over at det finnes ei så flott jente der ute!

Skrevet

Fantastisk! Når jenta di viser så positive trekk ja da tror jeg mye er gjort oppdragelsesmessig! Klapp på skuldra til deg og masse ros til en utrolig god jente! :) :)

Skrevet

Skjønner godt at du er stolt av en slik fantastisk jente!! :-)

Kjempebragd!!

Skrevet

Jeg er stolt av henne jeg også:-) jeg aner ikke hvem dere er, men for et forbilde hun er! Dere foreldre har gjort en kjempejobb, det må jeg si. Dette er viktigere enn å vinne en fredspris:-)

Skrevet

For en flott jente! Det er ikke mange som hadde turt det der.. Dette kan ha gjort hele forskjellen i skolehverdagen til den stakkars jenta! Datteren din er virkelig en heltinne! <3

Gjest Skofantomet
Skrevet

Der fikk jeg frysninger nedover hele ryggen! For en utrolig god jente :)

Skrevet

Verden trenger flere som jenta di, hun er både modigere og mer moden enn mange voksne! For en herlig lesning! :)

Skrevet

Så utrolig flott gjort av datteren din, du har all grunn til å være stolt :)

Stakar syvåringen da, huff, tenkt at så små barn kan være så slemme :(

Skrevet

Situasjon på skolen til barnet mitt i dag.

Jente på syv tvunget bak et skur på skolen, skubbet på, slått og sparket, samt blitt kalt ymse av tre andre eldre jenter.

Andre unger samler seg ved utgangen bak skuret og blir stående og se

Brått kommer en åtte år gammel jente løpende mot. River to av mobbejentene vekk i fra offeret, holder de borte mens hun hjelper offeret opp av bakken, holder rundt henne for så og geleide henne rett til rektors kontor, banker på. Og når rektor åpner sier hun " tre stykker driver og mobber xxx her (hun står da og holder rundt jenta som ble mobbet) Har dere tenkt å gjøre noe med det eller?"

Denne jenta som grep inn en min eldste datter. Og da jeg fikk fortalt historien av læreren hennes i dag, så ble jeg så stolt som jeg aldri før har blitt.

Jeg tenker at jenta mi er et GODT menneske, og jeg beunderer henne! JEG hadde aldri turt å gjort noe sånt da jeg var åtte, jeg hadde garantert vært en av de som bare sto og så på.

Nei, jeg måtte bare dele, for jeg kjenner meg rett og slett bare så veldig veldig stolt!

Anonym poster: 8fd0dc56ba8cf6760747899933ec2de7

HERLIG! Helt fantastisk! Blir så glad!

Det beviser at du har gjort en himla bra jobb som forelder, din datter er tydeligvis full av selvtillit og mot, noe du som mor har sørget for :)

Skrevet

Utrolig sterkt gjort av datteren din! Tror hu mor må ha påvirket bra i oppveksten på denne jenta ;)

Tøff er hun!

Skrevet

Du har GOD grunn til å være ekstremt stolt!!!!! :-) :-)

For en fin datter du har! Det er sånn jeg som voksen sitter og skulle ønske at jeg var som barn. Men jeg var for feig dessverre...

Skrevet

Bra!

Hva svte rektor?

Anonym poster: f88d3743714dd238c018cbfcad1f4dbc

Skrevet

Fantastisk! For ei super jente du har! Ble også veldig rørt.

Anonym poster: a9673cf0a07672dac6e1adaac9fde89a

Skrevet

Min eldste sønn er også slik på skolen, men hjemme kan han slå lillebror og forstår ikke når jeg sier at det ikke er akseptabelt å slå. For lillebror hadde jo også skyld i dette mener han.

Hva skal man gjøre?

Anonym poster: f7ac34976fc34d8e44aed9c0b77b63f6

Skrevet

Så flott :D Skriv ut denne tråden og sett inn i minneboken til piken din ;)

Anonym poster: 7799e208a8bb8008244a2c479c21115a

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

For en fantastisk jente!

Jeg blir så glad når jeg leser slikt, dette gir meg håp :)

Så godt å høre at det finnes barn som står opp for de som trenger det og viser mot på denne måten!

Du har all grunn til å være stolt av datteren din, hi, jeg er stolt på deres vegne, jeg også. Og klapp dere selv på skulderen, dere gjør tydeligvis en god jobb med henne :)

Skrevet

Fantastisk modig gjort av jenta di! Som lærer vet jeg at det er svært få barn som tør å gjøre det hun gjorde. Det finnes mange fine barn som tar avstand fra mobbing og hun er et kjempeeksempel til etterfølgelse av andre barn.

Hun kommer garantert til å klare seg bra i livet! :D

(Tipper hun er en bestemt liten frøken... ;) )

Anonym poster: 3bbab851933e002bd8b83bf46a239947

Skrevet

jeg kjenner jeg er stolt av jenten din jeg også!

Skrevet

Tror du må ha slått rekord i antall "likes" her, og det har du også fortjent! Flott jente :)

Skrevet

For en fantastisk flott datter du har. Hun er jammen tøff som tørr å stå opp mot tre andre og hjelpe. Dette står det respekt av.

Hadde også vært stolt og er så stolt på dine vegne over jenta di som jeg ikke kjenner engang.

Skrevet

Fantastisk! Ble rørt til tårer selv her.

Klapp deg selv på skulderen for å ha oppdratt slik en flott jente :)

Anonym poster: 294bf7b4bafaee5507b9bb58bc86e7c2

Skrevet

Veldig bra!! :) Håper jeg selv får sånne barn! :)

Anonym poster: 9f5eb56f7799d39bf0432e88f11bcfc6

Skrevet

Jeg fikk helt frysninger av å lese dette. For en fin datter du har oppdratt. Hun har tydeligvis stor sans for rettferdighet og nok selvtillit til å gripe inn! Forstår godt stoltheten du føler.

Skrevet

Skal gjøre det jeg kan for å få unger som gjør slikt.

Fortell henne at hun kan være stolt. Hun gjorde noe BRA.

Hjalp hun og mest sansynlig fått litt fornuft i hodet på de som mobbet. (Les: de som gjorde det og de som SÅ PÅ!!)

Girl power <3

Anonym poster: bf19bc8356130d897feaea7cb4bc4699

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...