Gå til innhold

Uenighet om antall barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to skjønne barn. Mannen min er fornøyd med de barna vi har fått og vil absolutt ikke ha flere... Han mener det blir for travelt. Jeg har så inderlig lyst på et barn til. Jeg er utrolig glad og takknemlig for de to vi har fått, men har så lyst på et til. Lurer på hvordan jeg skal akseptere at det blir med de to... Jeg vil jo ikke tvinge ham, men har bare så lyst på flere at jeg ikke vet hvordan jeg skal klare å forsone meg med at det ikke blir flere. Flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke sette dere ned sammen, der du forteller hvorfor det er viktig for deg å få et barn til? Vær saklig, konkret. Ta opp argumenter - ikke bare si; Jeg vil ha en baby nå! For da lukker menn ørene for det er begynnelsen av en ny maserunde..

Så lar du tida bli din hjelper, det kan hende han trenger et eller to år, eller kanskje bare et par måneder til å komme til samme konklusjon med deg? :)

Anonym poster: 3e1962f207b5e0e17cfff582dcbed092

Skrevet

Takk for svar! :) Jeg har prøvd å være saklig og fortalt hvorfor jeg ønsker et barn til osv. Har klart å la være å mase og har håpet at han skulle endre mening en stund nå. I det siste har jeg derimot innsett at han trolig ikke kommer til å ombestemme seg... Har dårlig samvittighet for at jeg ikke føler meg ferdig når jeg er så heldig å allerede ha to friske, nydelige barn...

Skrevet

Her er det jeg som ikke vil ha flere, vi har begge 1barn hver ifra før, og nå har vi 2 tette ilag. Han ønsker seg flere, og da vi nå snart runder 40år, så ønsker han at vi bare skal kjøre på! ;) jeg er dritt lei av å gå gravid! .....men vi får se ;)

Lykke til :)

Anonym poster: 661e4ca52e6908de1f77a176bfb95f76

Skrevet

Er i akkurat samme situasjon som deg. Klarer ikke helt å slå meg til ro med at det ikke blir fler, selv om jeg vet at jeg ikke har noe valg.

Så har dessverre ingen råd til deg..

Anonym poster: a05b22238a3da16a91ca5c9a43c50b5a

Skrevet

Var i samme situasjon som deg. Var helt besatt av tanken på 3 barn i flere pr. Men "kom over" det, fokuserer på de to jeg har og alt d andre fine livet har å by på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...