Gå til innhold

Flere som har barn som lager merkelige lyder?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fireåringen år har begynt å lage små sukkende lyder når hun ser på tv, eller når vi leser osv. Har vært sånn siden fredag. Har aldri ørt det før, og blir litt stresset av det.

 

Når jeg spør henne om hun vet hvilken lyd hun lager, gjør hun det - så hun er bevisst lyden. Men jeg vet ikke om hun vet at hun gjør det når hun setter i gang..

 

Anonym poster: ca2986efffc5808b1de31c9da754872a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert bare en fase, på samme måte som at de bare må gurgle drikken sin....

 

Så lenge hun vet hva hun gjør så ville jeg ikke bekymret meg, verre hvis hun ikke var klar over det selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde vi en laang periode med knipsing... Så var det en smekke-lyd med leppa... det pleier å gå over - lurt å ikke lage noe fuzz rundt det :)

 

 

Anonym poster: 70a0188c02c50b7cb894ec93341c0c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert bare en fase, på samme måte som at de bare må gurgle drikken sin....

 

Så lenge hun vet hva hun gjør så ville jeg ikke bekymret meg, verre hvis hun ikke var klar over det selv :-)

 

Takk for svar :) Veldig merkelig, altså. Virker nesten litt nevrotisk.. Stakkar.. :)

 

HI

 

Anonym poster: ca2986efffc5808b1de31c9da754872a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nesten foretrukket knipsing. Den sukkingen/stønningen får det til å høres ut som om hun har det vondt. Men det sier hun at hun ikke har :)

 

Jeg vet at jeg selv kan få sånn når jeg er veeeeldig sliten og holder på å sovne, men ikke i helt våken tilstand.

 

HI

 

Anonym poster: ca2986efffc5808b1de31c9da754872a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hi igjen.

 

Jenta vår holder fortsatt på, og mer intensivert. Jeg blir faktisk engstelig for at noe er galt.

 

Hvor lang tid venter man før man tar kontakt med noen - og vem kontakter man?

 

Hun sliter med å sove og har altid gjort det, og ar livlig fantasi. Når jeg spør henne om hun vet hvorfor hun lager lyden sier hun at den gjør at hun ikke sier noe teit, eller at hun ikke blir syk. For meg høres det da ut som en tvangshandling

 

Vi skal spørre om det er noe spesielt som har skjedd på barnehagen i det siste. Hun har tidligere hatt problemer med å bli frosset ut av noen jenter. Ser for meg at det kan være stressende over lang tid. Begynner å bli lei av barnehagens tilsynelatende unnvikenhet omkring problemet.

 

Ellers kan det vel være noe hjemme, kanskje hun ikke øle seg sett og hør nok. Det er jo stort sett litt lekkng, spising, barne tv og lesing på sengen man får tid til i hverdagen.

 

Kjenner at jeg blir elt fortvilet og ar bare lyst til å grine av hele greia..

 

Anonym poster: ca2986efffc5808b1de31c9da754872a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
På 14.1.2013 den 20.14, Anonym bruker skrev:

Hi igjen.

 

Jenta vår holder fortsatt på, og mer intensivert. Jeg blir faktisk engstelig for at noe er galt.

 

Hvor lang tid venter man før man tar kontakt med noen - og vem kontakter man?

 

Hun sliter med å sove og har altid gjort det, og ar livlig fantasi. Når jeg spør henne om hun vet hvorfor hun lager lyden sier hun at den gjør at hun ikke sier noe teit, eller at hun ikke blir syk. For meg høres det da ut som en tvangshandling

 

Vi skal spørre om det er noe spesielt som har skjedd på barnehagen i det siste. Hun har tidligere hatt problemer med å bli frosset ut av noen jenter. Ser for meg at det kan være stressende over lang tid. Begynner å bli lei av barnehagens tilsynelatende unnvikenhet omkring problemet.

 

Ellers kan det vel være noe hjemme, kanskje hun ikke øle seg sett og hør nok. Det er jo stort sett litt lekkng, spising, barne tv og lesing på sengen man får tid til i hverdagen.

 

Kjenner at jeg blir elt fortvilet og ar bare lyst til å grine av hele greia..

 

Anonym poster: ca2986efffc5808b1de31c9da754872a

Hvordan har det gått med datteren din?

Anonymkode: 83b41...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...