Gå til innhold

Merkeligt program på nrk2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Filmer 4 babyer..

Anonym poster: cc4f1cd5a4fb436ebcfc40abb4b675d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig morsomt!

Anonym poster: e37f51933d2d5ce80a91663d3abf0a97

Skrevet

ja, sitter her å små ler litt..

Anonym poster: cc4f1cd5a4fb436ebcfc40abb4b675d6

Skrevet

Artig program :-)!

Herlig og litt morsomt å se at babyer er babyer, uansett verdensdel. Samme "babyfakter" som hos min lille tuppe :-)!

Skrevet

Enig i at det var litt merkelig! Men fasinerende å se!

Skrevet

Veldig morro og ja, litt merkelig.. Vesla her er i alle fall helt fascinert av de andre babyene... :)

Skrevet

Hadde vært kjekt å bodd i Namibia da. Bare å bøye seg ned når ungen trenger litt mat. Puppen henger jo ute allikevel :)

Anonym poster: a284853df9641dbbd857eba5c7534ab0

Skrevet

Enig med deg mø schæll, herlig å se:-) Men også veldig spesielt å se hvor mye mer overbeskyttende vi er, kontra de som f.eks bor i Namibia og Mongolia. Barna kryper rundt i møkka og omgås store dyr uten problem. Babyen fra Mongolia krøp nettopp under en ku, og hjertet mitt holdt på å slutte å slå da kua løftet beina rett over hodet på babyen! Samme da han nettopp ble plassert høyt oppe på lasteplanet på en pickup. Hadde jo aldri skjedd her, hadde jo vært livredd for at han skulle falle ned og slå seg.

Sånn bortsett fra alt dette så må jeg jo le, for noen herlige barn:-)

Skrevet

for et artig program ja! Nydelige unger. Virker ganske ok å være baby i namibia ja, rolig og behagelig liv for den lille tassen :)

Skrevet

Å når de bæsjer så er det bare å tørke det på din egen fot, mye enklere enn å styre med bleier å våtservietter/kluter :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...