Gå til innhold

Noen som spiller Candy Crush på Facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke å komme meg forbi nivå 31, noen som kan hjelpe? Skjønner ikke hvordan jeg skal fjerne geleen, driver meg til vanvidd :(

Anonym poster: aa8ab64d7ec6417fc0cfdc0296f30392

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja ;)

Nivå 110 :)

Du må få stripete candy ved å legge ilag fire candy av same farge. Då "skyt" den bort geleen oppover. (eller bortover) Eller prøv å få fem candy av samme farge ilag sånn at du får ein sånn brun sjokoladegreie som "skyt" alle candy av ein eller anna farge du velger.

Skrevet

Ja ;)

Du må få stripete candy ved å legge ilag fire candy av same farge. Då "skyt" den bort geleen oppover. (eller bortover) Eller prøv å få fem candy av samme farge ilag sånn at du får ein sånn brun sjokoladegreie som "skyt" alle candy av ein eller anna farge du velger.

Har prøvd så mange ganger nå at jeg blir gal, men visste ikke fem candy ga den brune greia.

Så det er ingen mulighet for og flytte candyen i de øverste dobble feltene (der de henger to og to sammen)

Skrevet

Ja ;)

Har prøvd så mange ganger nå at jeg blir gal, men visste ikke fem candy ga den brune greia.

Så det er ingen mulighet for og flytte candyen i de øverste dobble feltene (der de henger to og to sammen)

Du får prøve å kombinere fargar sånn at den blir ein brun greie.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...