Gå til innhold

Mange barn (3 +) og inntekter/utgifter.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare nysgjerrig, synes vi bruker myyye penger på den daglige driften! Inkl barnetrygd har vi 47 - 48 tusen inn pr mnd, og totalt ut til lån 14 tusen. Resetn går med til regninger, mat, aktiviter osv. Er jo egentlig mye penger, men synes ikke vi sløser voldsomt heller (går altfor mye til pepsi max, men så veldig store summer blir jo ikke det heller ;) ) To av barna er tenåringer, så det går jo naturlig nok en del penger der, en barnehageregning, ingen sfo. Klager ikke altså! (har 4 barn).

 

Hvordan ser det ut for andre?

 

Anonym poster: 0e85555e1027364b0b548da0628afdc6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...