Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #1 Skrevet 8. januar 2013 Bare nysgjerrig, synes vi bruker myyye penger på den daglige driften! Inkl barnetrygd har vi 47 - 48 tusen inn pr mnd, og totalt ut til lån 14 tusen. Resetn går med til regninger, mat, aktiviter osv. Er jo egentlig mye penger, men synes ikke vi sløser voldsomt heller (går altfor mye til pepsi max, men så veldig store summer blir jo ikke det heller ) To av barna er tenåringer, så det går jo naturlig nok en del penger der, en barnehageregning, ingen sfo. Klager ikke altså! (har 4 barn). Hvordan ser det ut for andre? Anonym poster: 0e85555e1027364b0b548da0628afdc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå