Gå til innhold

Same shit, new wrapping

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke det de bruker å si? Eller skal jeg skryte av "nå 25% mer effektiv!"? Neisj, det stemmer jo ikke, det er like mye svada og prokrastinering som før.

Minipause bare, men det gjorde egentlig godt fordet, og føles bra med føniksstart på det nye året ;) Eller skal jeg heller si at jeg tar en Jesus og kommer tilbake på tredje dag? ^^

Godt å se at det går bra med Juliea og at de har fått tatt én av jævlene i det minste. Super at Lilleva (og Juliea) holder oss oppdatert så vi vet hvordan det går :) Noen er bare ikke rett navla, og det er veldig bra at politiet tar det på alvor, så de kan få både straffen og hjelpen de trenger...

Håper det går bra med alle de vakre krangledamer! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt på bærtur, fordi jeg aner ikke hvem du er :) Men velkommen tilbake med 25% mer effektivitet!

Skrevet

Velkommen tilbake! Minipause er bra det :)

Skrevet

Minipause har vi vel alle godt av! ;)

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Jeg leste først menopause, men minipause er vel kanskje bedre ;)

Skrevet (endret)

Minipause? Ikke bare juleferie? Anyway, bra det er same shit ;)

...eller foresten, det var mye dårlig skitt her før jul, den vil ingen ha tilbake! Men regner ikke med det er den det er snakk om...

Endret av weihnachtmarkblomstre
Skrevet

Minipause? Ikke bare juleferie? Anyway, bra det er same shit ;)

...eller foresten, det var mye dårlig skitt her før jul, den vil ingen ha tilbake! Men regner ikke med det er den det er snakk om...

Tja, kan kalle det en ganske lang juleferie da ;) Godt å se at noen fortsatt tar vare på jula :) Her har pepperkakene i vinduene begynt å fortelle meg at de er på tide å ta ned - eller rettere sagt - de tar saken i egne hender og foretar kamikazemisjoner retning gulvet. Det begynner å bli grønt ute også. Jeg må vel se å ta hintet snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...