Gå til innhold

Går dere med UGGs?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonym poster: c22651d2018d8076d988938548b4507f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hellz yeah!

 

Anonym poster: 67ec72fe381af60475675800a7f179c5

Skrevet

Nei, for jeg har ikke fått anledning til å kjøpe meg nye :( :( :(

Skrevet

Hvor gamle er dere da?

 

Anonym poster: c22651d2018d8076d988938548b4507f

Skrevet (endret)

Nei. Er 25

Endret av *Thalie*
Skrevet

Nei, har enda ikke sett noen jeg har likt. Synes det ser ut som tøfler til vinterbruk, veldig lite pent..

 

Anonym poster: f086c7dbc21f0cfb8c3d8564a60ff0dc

Skrevet

Nei.. Jeg hadde noen, men de ble så slitt og jeg vet ikke hvor de har blitt av. Kunne fint hatt, men det måtte vært noen litt skikkelige med en god såle.

Skrevet

Nei. Synes de er urstygge! Men de sier jo at de er gode i gå i. Hjelper ikke det spøtt for min del kjenner jeg.

 

Anonym poster: dc856ed5ccfd6131297d9183e5420af6

Skrevet

ja, er jo som å ha på tøffler, ihvertfall digg når man er gravid ;)

Skrevet

ja, men ikke den modellen som alle fjortisene går rundt med. støvletter i nubuck.

 

Anonym poster: b7572e348e27b5b5ea5df3710dff7157

Skrevet

Nei, men skjønner de som gjør det.. Litt som å gå rundt i joggebukse. Pent er det ikke, men utrolig behagelig.

Skrevet

Har kjøpt et par for å ha på hytta på fjellet, supre der, men kunne aldri ha gått med de i byen...

 

Anonym poster: c19fcadbc64f3d4da73016aaf23ef4a9

Skrevet

Ja, men ikke de som "alle" går med. Har en biker modell.

 

Anonym poster: bb84d6ba1bd9069499c966c89015ba46

Skrevet

Nei, og jeg kommer aldri til å gå med Uggs. Da tenker jeg på tøffel-modellen.

Skrevet

Nei. Jeg gjorde det for flere år siden, men ikke nå. Er 26

 

Anonym poster: da553ddc65ebae8926c35c49bfbace54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...