Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #1 Skrevet 8. januar 2013 Anonym poster: c22651d2018d8076d988938548b4507f
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #3 Skrevet 8. januar 2013 Hellz yeah! Anonym poster: 67ec72fe381af60475675800a7f179c5
BareMas Skrevet 8. januar 2013 #4 Skrevet 8. januar 2013 Nei, for jeg har ikke fått anledning til å kjøpe meg nye :(
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #6 Skrevet 8. januar 2013 Hvor gamle er dere da? Anonym poster: c22651d2018d8076d988938548b4507f
Poteto Skrevet 8. januar 2013 #7 Skrevet 8. januar 2013 (endret) Nei. Er 25 Endret 8. januar 2013 av *Thalie*
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #8 Skrevet 8. januar 2013 Nei, har enda ikke sett noen jeg har likt. Synes det ser ut som tøfler til vinterbruk, veldig lite pent.. Anonym poster: f086c7dbc21f0cfb8c3d8564a60ff0dc
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. januar 2013 #11 Skrevet 8. januar 2013 Nei.. Jeg hadde noen, men de ble så slitt og jeg vet ikke hvor de har blitt av. Kunne fint hatt, men det måtte vært noen litt skikkelige med en god såle.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #12 Skrevet 8. januar 2013 Nei. Synes de er urstygge! Men de sier jo at de er gode i gå i. Hjelper ikke det spøtt for min del kjenner jeg. Anonym poster: dc856ed5ccfd6131297d9183e5420af6
stch85 Skrevet 8. januar 2013 #13 Skrevet 8. januar 2013 ja, er jo som å ha på tøffler, ihvertfall digg når man er gravid
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #14 Skrevet 8. januar 2013 ja, men ikke den modellen som alle fjortisene går rundt med. støvletter i nubuck. Anonym poster: b7572e348e27b5b5ea5df3710dff7157
Firiel Skrevet 8. januar 2013 #15 Skrevet 8. januar 2013 Nei, men skjønner de som gjør det.. Litt som å gå rundt i joggebukse. Pent er det ikke, men utrolig behagelig.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #16 Skrevet 8. januar 2013 Har kjøpt et par for å ha på hytta på fjellet, supre der, men kunne aldri ha gått med de i byen... Anonym poster: c19fcadbc64f3d4da73016aaf23ef4a9
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #17 Skrevet 8. januar 2013 Ja, men ikke de som "alle" går med. Har en biker modell. Anonym poster: bb84d6ba1bd9069499c966c89015ba46
Mamma4livet Skrevet 8. januar 2013 #19 Skrevet 8. januar 2013 Nei, og jeg kommer aldri til å gå med Uggs. Da tenker jeg på tøffel-modellen.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #20 Skrevet 8. januar 2013 Nei. Jeg gjorde det for flere år siden, men ikke nå. Er 26 Anonym poster: da553ddc65ebae8926c35c49bfbace54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå