Gå til innhold

HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tetta doen. Er på en offentlig institusjon hvor en i min nærmeste familie bor. Vedkommende kommer hjem om ti minutter. Hva gjør jeg?? Har prøvd med dobørsten, det gikk ikke! Jeg dør av pinlighet her...

Anonym poster: cdfbfe77af87ae33a175ea1ef69d38a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan hjelpe å stake/grave litt med en engangs trepinne, typ til å blande maling med e.l. Hvis du er i det modige hjørnet (dette har fungert flere ganger der jeg bodde før, med et håpløst toalett som ble potte tett i tide og utide); fyll en stor vaskebøtte halvfull med vann, sikt fra litt høyde for å få kraft på det, og hell vannet ned i do med TYKK stråle. Lykke til..

Skrevet

Fyll opp doen helt til den er nesten full med vann. Det skaper så stort trykk at det vil av seg selv forsvinne ned i do ved hjelp av tyngdekraften. Funker hver gang.

Anonym poster: 73a05696aebd2195c2f389dced9dc66d

Skrevet

Siste utvei får vel være å grave det løs med henda? Eller så synes jeg du bare skal si ifra om hva som er skjedd, eventuelt legge skylda på noen andre... "Doen var tett da jeg skulle bruke den".

Anonym poster: e03dd3e9646be64e8456a5e04e9e9827

Skrevet

Stapp børsten fort inn og ut av åpningen nede i doen, så lages det ofte et sug som hjelper til. I verste fall må du bare tre på deg et par tre søppelposer (de hvite rullene ligger ofte på badet på sånne plasser) og forsøke å grave litt :(

Anonym poster: 4a0b129648844cb9b001eeb83cf05532

Skrevet

Prøvde å bruke baksiden av dobørsten, det gikk ikke. Brukte hansker og sprita den etterpå. Nytter ikke grave, den er skikkelig dyp! Får ikke skyldt på noen andre, personen har enerom og brukte doen rett før hun gikk ut en tur. Personen er bare fysisk skadet ikke noe psykisk. Uansett dårlig gjort å gi henne skylda, hun vil jo skjønne det var meg.. Svarte altså!

Skrevet

Bare unnskyld deg og si det som det er med én gang de kommer tilbake. Kan godt være de kjenner til at det er et problem med doen.

Anonym poster: d87a3e4e6851522f51c23709b366f84e

Skrevet

Hva har du stappet nedi der som har gjort den tett?

Anonym poster: 1786e151e0b49e08edd7eefad643deaa

Skrevet

haha åååå jeg elsker denne siden:) kan få hjelp til alt <3 håper det ordna seg hehe..:)

Anonym poster: 3f99f65c09cba434bbb6e440f047fcbf

Skrevet

Oppdatering! Det gikk bra, sank veeeldig sakte, men sikkert ned. Doens eier gikk på do nå nettopp og da hun dro ned hørte man det suget i do. Det gikk heldigvis ikke galt:) flaks! Takk for hjelpen damer, dere er flotte å ha i nøden;) hadde forresten ikke putta noe nedi der annet enn det som skal der, tydeligvis litt for mye av det...

Skrevet

Til en annen gang, prøv med varmt vann i en bøtte, det løsner som regel opp dritten ;)

Anonym poster: b001aced158410d8891f19e3905ed9c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...