Gå til innhold

Hva kjøper dere på ebay?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blitt hekta, hva mer kan jeg kjøpe der?

Anonym poster: b4ee89567e08aada0c56563afb9f4c39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri kjøpt noe der og har ikke satt meg inn i hvordan det gungerer hellet.

Hva kjøper du der da?

Skrevet

fungerer heller skulle det stå- har verdens minste tastatur på mobilen;)

Skrevet

Jeg har kjøpt masse utstikkere som jeg kan bruke til å dekorere kaker, sjokoladeformer, sterke konditorfarger.. hmm, ja egentlig bare masse bake-ting :P

Skrevet

Jeg kjøper iphonedeksler, filmer... Siste jeg kjøpte var Jillian Michaels 30 days Shred og babyfoot :)

Skrevet

Jeg kjøper utstikkere, konditorfarger, kakeglitter, kakelys, muffinsformer. Også har jeg kjøpt sånne eggeformer, som kan forme kokte egg til bamse, fisk osv.

Skrevet

Mye forskjellige duppe ditter små ting, mest mannen min, Forks billigere cover,ting til ipad, mobil osv ( som er billigere der enn i butikk)

Har også kjøpt litt kjoler til barna mine, og litt klær.

Jo har kjøpt fine wallstickers og litt slikt også

Anonym poster: 3e09f06fda7b6dd0eae76e7053083006

Gjest Skofantomet
Skrevet

Sminke, matbokser, drikkeflasker, hårfarge og div andre ting :)

Skrevet

Alt mulig - kunst, keramikk, kjøkkenting, klær, sko, garn, bøker, filmer, wallstickers, sminke, hudpleie, plantefrø, lyspærer, - Hver gang jeg skal ha noe på nett, sjekker jeg alltid på ebay først, om det finnes billigere der.

Skrevet

Forskjellige ting til iPhone og iPad, smykker, filmer og andre småting

Anonym poster: e094ee2e6f9c75fbf00764a5136d5ccc

Skrevet

Alt mulig - kunst, keramikk, kjøkkenting, klær, sko, garn, bøker, filmer, wallstickers, sminke, hudpleie, plantefrø, lyspærer, - Hver gang jeg skal ha noe på nett, sjekker jeg alltid på ebay først, om det finnes billigere der.

Er det lovlig å kjøpe plantefrø?

Anonym poster: 08a820ae8ad7f457214f0b5c9f8aec47

Skrevet

Er det lovlig å kjøpe plantefrø?

Anonym poster: 08a820ae8ad7f457214f0b5c9f8aec47

Ja, jeg har bestil mye forskjellige frø fra både ebay og etsy, aldri hatt problemer med det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...