Gå til innhold

noen som har erfaringer med Brio Happy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både gode og dårlige :) får et veldig godt tilbud.. Får 40% prosent på nypris i butikk :)

Anonym poster: 55ed9577d148fedc5c425e7d000e3e76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KJØP :D Det er en kjempegod vogn. Har den selv og er superfornøyd, den skal nå bli brukt til barn nr 3 som kommer i april.

Vogna er kompakt og snedden noe som gjør at den passer like godt til by/senter shopping som til turer på ulent terreng. Hjulene er store noe som gjør at den er super på grus, is og snø :)Vogna er genial!!!

Skrevet

Har kjøpt en slik. Gleder meg til å ta den ibruk i april.

Skrevet

Stjeler tråden litt siden vi også vurderer Brio Happy...

Er den ikke stor sammenlagt?

Anonym poster: f34f19b8701b98d7e6e11b4925df0eb3

Skrevet (endret)

Jeg har vært kjempefornøyd, har brukt den til to barn. Stor bag, gode hjul som kommer frem på all slags føre, stødig, og fantastisk fjæring. Men den er stor, også sammenlagt.

Endret av sisseljenta
Skrevet

Vi var kjempefornøyde (men det er noen år siden). Både store og små trillere likte den veldig godt.

Anonym poster: d0a47044aa157c192e8c0f58e3222221

Skrevet

jeg er velldig fornøyd! også veldig fornøyd med at sportsdelen kan snus begge veier . liker å ha øyekontakt med barnet mitt når vi triller :)

Anonym poster: 9cb5da52938f10dd03fac8a295327c2f

Skrevet

Veldig, veldig fornøyd her også! Jeg har brukt den til to barn, eldste på 2,5 bruker den ennå i barnehagen. Den har tålt MYYYE handling og gåing ettersom vi ikke har bil. Det er plass til masse under, god fjæring, lett å legge sammen og holder i flere år. :)

Anonym poster: 04c874975256b3977483e521f7a89c36

Skrevet

Vi bruker denne til nr to nå og er veldig fornøyd med vogna. Bagdelen er passe stor, har holdt til ungene har vært seks syv mnd, men har byttet før pga ønske om å se mer. Jeg synes den er god å trille og liker bagdelen for man kan sette den begge veier. Synes også den er lun og fin nå på vinteren. Her vi bor er det grusvei og det fungerer den godt på + snøføre. Anbefales!

Anonym poster: a2df8b5f9fbc6986443f888211e9025d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...