Gå til innhold

Hva tjener en barnehageassistent i måneden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det utlyses slike stillinger ganske ofte og jeg MÅ bytte jobb, før jeg går i dørken. :-0

Anonym poster: 436e1d9d423ef3232cabf99de563d1c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en som ikke er utdannet barne og ungdomsarbeider har ca 130-140 kr i timen. har litt å si om den er kommunal eller privat.

Anonym poster: 144a5302a08f610e3282a688e282ca10

Skrevet

Ca. 15 000 etter skatt.

Anonym poster: d302c2ee4ec6999de05ed7ffa50615e7

Skrevet

Jobber selv i barne have som barnepleier . har gjort det de siste 20 årene . Jeg har en mnd lønn på 24 000 før skatt ( 80 % )

Det er ikke noe og leve av vis man er alene. Og for og komme med et råd er barnehave noe man bør styre unna vs mann ikke er 200 % engasjert . Det er mye pedagogikk og krav også til oss som assistenter .

Håper jeg ikke skremte deg . Jeg stor koser meg og lærer stadig noe nytt , som jeg også tar med hjem til sønnen min på 3 år.

Lykke til

Great

Skrevet

Barnepleier går vel under fagarbeider? Det gjør det hos oss

Skrevet

Jeg tjener ikke kjempegodt her jeg jobber nå heller, samt at jeg har veeeeldig ugunstige arbeidstider.

Ansvar og pedagogikk går greit det, Alt er nok bedre enn det jeg gjør nå. Jeg kjeder meg konstant på jobb og gruer meg til hver eneste jobbdag :-( har jobbet i samme yrket i nesten fem år nå. Grøsser av tanken på å jobbe slikt mye lenger.

Tenkte å se etter ei stilling på ca 75-80 %.

Anonym poster: 436e1d9d423ef3232cabf99de563d1c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...