Mamma`n til turbo Skrevet 8. januar 2013 #1 Skrevet 8. januar 2013 Hva er deres erfaringer med det? Har noen kilo jeg kunne tenkt meg å ta av og ønsker å kickstarte med psmf. Hvor mye gikk dere ned, på hvor lang tid og hadde dere mye eller lite til overs i utgangspunktet? Jeg ønsker i utgangspunktet å gå ned 15 kilo raskt. Jeg hadde tenkt å gå på det i 1 mnd i første omgang. Kan fint gå ned 20 kilo uten at det gjør noe. Ser jo at man ikke skal trene noe særlig og at det man trener bør være med vekter. Hva slags opplegg fulgte dere?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 8. januar 2013 #3 Skrevet 8. januar 2013 Hei Jeg gikk ned25 kg på ca 3 mnd med PSMF for noen få år tilbake.. Var en hard, men god kick start på det hele Treningen skal være på det minimale, om du skal trene, forhold deg kun til vekter.. Selv trente jeg ikke på den tiden jeg gikk på det, hadde rett og slett ikke tid, men startet på teakwon do rett etter jeg var ferdig med dietten
Mamma`n til turbo Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2013 Takk for svar:-) gikk du opp igjen etterpå mye eller stabilisere vekten seg?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 8. januar 2013 #5 Skrevet 8. januar 2013 Gikk ikke opp igjen, holdt meg aktiv, og haddde alltid høere inntak av protein enn fett/karb.. Men så fortsatte jeg vektreduksjonen da.. Jeg veide 125 kg når jeg startet med den dietten, i dag veier jeg ca 80 kg, og skal ned til 65-70 kg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå