Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #1 Skrevet 8. januar 2013 Trenger jo ikke å sause til den ribba- God nok som den er Kan jo ¨lke så godt spise kjøttkaker. Er jo saus-smaken som dominerer. Anonym poster: c3e69ef4f9aa4a22477c04d7eddbde89
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #2 Skrevet 8. januar 2013 Jeg har aldri blitt servert ribbe uten at det er saus til - hverken privat eller på resturant. Anonym poster: a09df6d4f8eeb950a42b57c19b091a8a
Himmel og hav Skrevet 8. januar 2013 #4 Skrevet 8. januar 2013 Mmmm, ribbesausen er jo et must! Om du ikke har smakt det, så har du gått glipp av noe
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #5 Skrevet 8. januar 2013 Bare stekesjy som gjelder her. Anonym poster: f238b72dc88df4f1d5185931d4234566
Miamimom Skrevet 8. januar 2013 #6 Skrevet 8. januar 2013 Jeg har aldri blitt servert ribbe uten at det er saus til - hverken privat eller på resturant. Anonym poster: a09df6d4f8eeb950a42b57c19b091a8a Hmm, jeg har aldri blitt servert ribbe med saus jeg - hverken privat eller på restaurant. Bare ribbefett.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #7 Skrevet 8. januar 2013 Sausen lages jo på sjyen og blir vanvittig god! Ribbe uten saus lizm,,, Anonym poster: ac8698fbbd1a8213db137d89a562476a
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #8 Skrevet 8. januar 2013 Blader dere svineribbe med saueribbe (pinnekjøtt)? Anonym poster: 3c7a1584a87a40eed9b9f145d362041c
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #9 Skrevet 8. januar 2013 svineribbe MED saus!! Jeg er ikke vant med det fra oppveksten, og jeg er den eneste i familien som MÅ ha saus til ribba. Men siden det er jeg som lager julematen så får jeg sausen min ja Lages på kraften og med fløte i - nammi - nam! Pinnekjøtt UTEN saus! Anonym poster: 0bec82fefed09fb810cbc1a2bc787024
m&c Skrevet 8. januar 2013 #10 Skrevet 8. januar 2013 Svineribbe MED saus, så absolutt... Pinnekjøtt uten! Dette på Vestlandet dog, men jeg må si at jeg hadde blitt veldig veldig skuffet dersom jeg hadde bestilt svineribbe på en restaurant andre steder, og ikke fått saus med...
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 8. januar 2013 #11 Skrevet 8. januar 2013 Her må det være med brun saustil ribba, er jo ikke slik at jeg dynker den, men litt skaldetvære.. Liker ikke når det er bare ren ribbefett/sjy til, slik svigermor gjør det.. Så i jula ordnet jeg sausen her hjemme, og tok med hjem til henne, introduserte de for ribbe med saus, og de alle syntes det ble bedre
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. januar 2013 #12 Skrevet 8. januar 2013 Jeg lager brun saus til både ribbe og pinnekjøtt. Den er jo kjempegod og jeg har den helst på tilbehøret. Men det er jo opp til hver enkelt om de vil ha eller la være å ta da
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 8. januar 2013 #13 Skrevet 8. januar 2013 Bare ribbefett takk Stefar bruker brunsaus.. Er kjempegodt, men ikke på selve julemiddagen.. Da er det ikke tradisjon for meg. Men til restene er det godt med saus
Hringariki Skrevet 8. januar 2013 #14 Skrevet 8. januar 2013 Er oppvokst med bare stekesjy til ribba. Mannen fikk hakeslepp da han ble med hjem til jul - det kunne jo ikke bli ordentlig julaften uten brun saus
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #16 Skrevet 8. januar 2013 Brun saus med rester av skyen, er himmelsk godt. Med skyen i, så får en jo bedre frem kjøttsmaken. Hadde aldri orket å spise ribbe uten saus ihverfall.. Anonym poster: 184f2ab7011f9e218d4ef43a18a19142
Gjest ronja røverdatter Skrevet 8. januar 2013 #17 Skrevet 8. januar 2013 Nei, her serveres ikke saus til ribba. Stekeskyen / fettet serveres ved siden av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå