Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #1 Skrevet 8. januar 2013 Er dette virkelig godt? Virker som at mange digger denne komboen. Spiser dere spaghettien med bare fløtesaus? Ingenting annet? Anonym poster: 34397a0de8def57d8efba143c990a689
Hannepålandet Skrevet 8. januar 2013 #3 Skrevet 8. januar 2013 Lager penne med fløtesaus, skinke og masse grønnsaker. Nam
Himmel og hav Skrevet 8. januar 2013 #4 Skrevet 8. januar 2013 Ikke fløtesaus som i den lysebrune man har til kjøttboller ol, men en hvit saus. Jeg lager den gjerne ved å frese bacon, sopp og løk, tømme fløte over, smake til med salt, pepper og estragon eller basilikum, og enten koke den inn til den er passe tykk, eller jevne den med et egg. Godt som den er inntil pasta, eller med pasta og kylling.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #5 Skrevet 8. januar 2013 Ikke fløtesaus som i den lysebrune man har til kjøttboller ol, men en hvit saus. Jeg lager den gjerne ved å frese bacon, sopp og løk, tømme fløte over, smake til med salt, pepper og estragon eller basilikum, og enten koke den inn til den er passe tykk, eller jevne den med et egg. Godt som den er inntil pasta, eller med pasta og kylling. ååh, nå ble jeg sulten!! Anonym poster: cd53a5f799a4603647f0d524008c6d32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå