Gå til innhold

Største ønske


1+1 blir 3

Anbefalte innlegg

Lykke til i dag (det var i dag du skulle på oppfølgingsul, ikke sant?) håper det går strålende, krysser fingrene for deg:) jeg skal inn til ul i dag jeg også, grugleder meg. Men satser på at alt er supert meg miniene til oss begge to:)

Spent på å høre fra deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til i dag (det var i dag du skulle på oppfølgingsul, ikke sant?) håper det går strålende, krysser fingrene for deg:) jeg skal inn til ul i dag jeg også, grugleder meg. Men satser på at alt er supert meg miniene til oss begge to:)

Spent på å høre fra deg:)

 

Takk for at du husket på meg 1+1blir3! Desverre fikk vi forferdelige nyheter på ul (som var i går). Sjansene er store for de tre trisomiene 13,18 og 21. Fikk svar på duotest i dag, som var generell høy risiko for kromosomfeil. Derfor skal jeg nå ta morkakeprøve. Jeg må innrømme at jeg falt helt i kjelleren, er tom av energi og gråt nesten sammenhengende i hele går. Orker enda ikke snakke i tlf eller svare på mld fra venner og familie som bryr seg. Jeg begynner så lett å gråte. Håper vi får svar på hurtigtest på morkakeprøve, slik at vi slipper å vente i flere uker på svar.

 

Hvordan gikk det med deg i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var triste nyheter, StørsteØnske. Det er så vanskelig og urettferdig hvis det viser seg at noe er galt. Føler sånn med deg. Varm klem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff StørsteØnske. Det var skikkelig trist å høre. Håper du har mange rundt deg som kan være der for deg nå..Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gud, nå fikk jeg vondt av deg. For en forferdelig nyhet å få! Men håpet er ikke ute før du har tatt morkakeprøve og fått en endelig avklaring. Har en venninde som fikk beskjed om mulige avvik på ul i uke 19. Tok masse blodprøver av både hun og mannen, samt fostervannsprøve, og ble forberedt på at sannsynligheten var stor for å måtte avslutte svangerskapet. Men alt var bra, og ut kom ei frisk og fin frøken. Så det må ikke være noe feil selv om det er økt sannsynlighet.

Her gikk alt strålende i dag, og fikk samme termin som sist, så da er jeg visst 13+0 i dag. Så nå er nyheten sluppet til resten av familien.

Men huff, jeg har tenkt så mye på deg i dag, hadde regnet med at alt skulle være bra.

Stoooor trøsteklem fra meg til deg, ta vare på hverandre, og ikke mist håpet. Alt kan fremdeles være bra, men det er en forferdelig prosess å gå slik å vente, og ikke vite. Tenker på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff og nei og nei. Beklager så mye :( Dette var ikke noen god nyhet... Kan ikke annet å si enn å gi deg en god klem. Ta vare på deg selv nå i denne vanskelige venteiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var desverre tung beskjed å få ja. Kjenner jeg gruer meg på morkakeresultatene når de kommer. Alt står liksom på vent nå, orker ikke tenke på andre ting, samtidig som jeg må få tiden til å gå. Og de gledene som skulle vært nå, med å se og føle magen vokse, kvalmen som er forsvunnet omtrent helt og alle andre positive ting, er plutselig ikke positiv i heletatt lengre.. :( Føler meg utrøstelig for tiden. Er alt for mye annet som skjer i livet mitt også for tiden, blant annet sorgen av venninnen min... Hvor mye skal et menneske takle på en gang?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, du har virkelig hatt noen tøffe tak i det siste størsteønske. Har tenkt mye på deg de siste dagene, håper dagene frem til dere får endelig svar går fort. Må være så utrolig vanskelig å ikke vite hva man har å forholde seg til. Ville bare sende deg en klem igjen, har forferdelig vondt av deg og dine nå, krysser fremdeles fingrene for at alt er bra, ikke mist håpet før ting er endelig avklart! Tenker på deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, sender deg en stor god klem!!! Jeg er jo ikke her inne i juligruppa lenger (mistet i ma uke 14), men jeg titter innom i ny og ne likevel. Må bare si at jeg føler med deg, og håper det viser seg at alt er bra med mini i magen.

 

Ønsker deg masse lykke til i tiden fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at dere tenker på meg. Det gjør så godt å se at dere bryr dere! Vi får bare prøve å få tiden til å gå, få hverdagen til å gå rundt fordi og håpe på positive svar om ca tre uker. Blir godt fulgt opp av sykehuset nå, men de vil fosteret skal vokse litt til. Neste ul blir om 1-2 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så vonde nyheter! Så ille for dere å hå å vente på prøvesvarene så lenge også. Kan bare sende en stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vil bare oppdatere dere om at vi har fått fantastiske nyheter! Et mirakel har skjedd! :) Siste ultralyd viste et helt normal og friskt foster :) Det er nesten ikke til å tro :) Men nå håper jeg vi kan prøve å slappe av og heller glede oss mer over denne graviditeten og tro at alt skal ordne seg til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk å høre!!

Har tenkt masse på deg og lurt hvordan det har gått, så dette var kjempe godt å høre i dag!!! :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow nå fikk jeg både gåsehud og tårer i øynene, så fantastisk. Kan bare ane hvor fryktelig du har hatt det, så dette må være noe av det mest fantastiske du har fått beskjed om

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...