Gå til innhold

Burde jeg kontakte lege...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er enten omgangssyke eller matforgiftning jeg har fått. Begynte i dag med oppkast/diare. Er gravid i uke 32. Ikke fått i meg væske så langt i dag :(

 

Anonym poster: be68f9496a891e64cec654950a445a01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du andre symptomer? Hvordan har urinstix, blodsukker og Blodtrykk vært så langt i svangerskapet?

 

Hvis du er usikker ta kontakt med legen.

 

Anonym poster: 8d6d1b9a4dadbcd9f67d22dcd67e3e78

Skrevet

Ville sett det an til i morgen. Et døgn uten væske er vel ikke bra, spesielt når du er gravid. Men noen timer tåler vel de fleste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...