Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #1 Skrevet 8. januar 2013 Er enten omgangssyke eller matforgiftning jeg har fått. Begynte i dag med oppkast/diare. Er gravid i uke 32. Ikke fått i meg væske så langt i dag Anonym poster: be68f9496a891e64cec654950a445a01
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #2 Skrevet 8. januar 2013 Har du andre symptomer? Hvordan har urinstix, blodsukker og Blodtrykk vært så langt i svangerskapet? Hvis du er usikker ta kontakt med legen. Anonym poster: 8d6d1b9a4dadbcd9f67d22dcd67e3e78
TPK Skrevet 8. januar 2013 #3 Skrevet 8. januar 2013 Ville sett det an til i morgen. Et døgn uten væske er vel ikke bra, spesielt når du er gravid. Men noen timer tåler vel de fleste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå