Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #1 Skrevet 8. januar 2013 Ser på tråden om hvor mange ganger man bruker håndkleet. Hold dere fast, tidenes klesvask befinner seg her! Mannen min har en typisk ute-skitne-seg-ut-hver-dag jobb. Han kommer hjem, går på badet, tar da først en vaskeklut + et håndkle, vasker seg litt, slenger alt på gulvet. Han dusjer hver kveld, da slenger han de håndklærne som barna og jeg har brukt på gulvet. Bruker da disse fire til å stå på? samt det han selv bruker. legger alt i haug når han er ferdig. Da er alle håndklærne bløte, og usikkert på hva som har blitt brukt hvor. - og ja jeg har tatt det opp med han i mange år. - og ja jeg har virkelig prøvd å få han til å ta klesvasken. Anonym poster: d1a28ac73cb984293671e73476b5aeca
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #2 Skrevet 8. januar 2013 På tide å lære ham opp i honklebruk. Anonym poster: 56827bd6d77e37d3fef99fea9add7e08
☆☆☆ Skrevet 8. januar 2013 #3 Skrevet 8. januar 2013 Fjern handklea frå badet og lever ut på førespurnad til han lærer. Eller viss du orkar, ikkje flytt på eller vask ein einaste håndduk før han lærer..
Mamma_til_2 Skrevet 8. januar 2013 #4 Skrevet 8. januar 2013 Min var slik, helt til jeg kjøpte 4 hengere med "navn" på ( mamma, pappa, storesøster og lillesøster) og så hadde jeg en fast som lå på gulvet til og trå på, når han da var ferdig i dusjen sa jeg husk og heng opp håndkleet ditt Gjorde ikke han det så gjorde jeg det, han lærte, men jeg måtte forklare dette i detalj først og vise hva jeg mente men men, og viktig og si tydelig "jeg legger dette håndkleet her til og trå på Vaskeklut er en helt annen ting liker ikke bruke den samme to ganger spes ikke om jeg er veldig skitten. Nå har mannen gått over til og bli kopp og glass sløser, drikker aldri av samme kopp/ glass 2 ganger!!!!!!!
TPK Skrevet 8. januar 2013 #5 Skrevet 8. januar 2013 Vi har en fast knagg til det skitneste håndkleet, så det bruker vi til å stå på. Det havner på den knaggen når det har vært brukt til å tørke seg etter 2-3 dusjer. Så kan vi stå på det etter dusj 2-3 ganger før vi vasker det. Hva med egne håndklær til far? En egen farge, så får han bare lov å bruke de? Og hver gang han kommer ut av dusjen får du si at han må henge opp håndkleet sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå