Gå til innhold

Hvem hadde du leid ut til av disse to?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke til å sitere, men til deg anonym som siterte meg, se her du.

http://www.oppsigelse.no/visartikkel.asp?art=263

Om det ikke akkurat er prøvetid, kan kontrskt spesielg inngås for f.eks tre måneder. Det blir da således en "prøvetid" og ny kontrakt kan inngås om alt er bra :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha gått for jenta! Selv om hun har ett barn i fosterhjem, så burde hun ikke dømmes for dette. Men du/dere kan jo ta det opp med henne om det er noe som bekymrer dere :)

Dere kan også be om å få snakke med NAV sånn at dere føler dere trygge på at dere får husleien inn på konto hver måned :)

Skrevet

HI her.

Jeg ville ha jenta, jeg vet at hun ikke fester osv for hun prøver å få barnet sitt tilbake. Der hun leide tidligere var hun ikke merkbar engang så huseier hadde måtte gå å banke på for å se om hun var i live.

Men nå har sambo sagt ja til mannen, pga jenta er under dps. Synes hun var så koselig jeg...

Anonym poster: ba1549c10ffa5357922b27d33a011e64

Skrevet

Oi.. nå blinket varsellampene mine!

En bekjent leide ut leiligheten sin til en ung jente som hadde barna sine hos bv og fikk leie betalt gjennom NAV.

Virket rolig og hyggelig og flink til å prate for seg.

Etter et par mnd var hele leiligheten ribbet for ALT av inventar, (hvitevarer, garderobe, osv..), og jenta var søkk vekk. Selvfølgelig uten å ha betalt leie.. Min venninne tapte MYE på å ta henne inn.

Sier ikke at denne jenta er sånn, men hvis byen du bor i begynner på S, så kan det kanskje være samme person?

Jeg ville uansett bedt om referanser :)

Anonym poster: e259730207a86aeb7ab146c146d2dd4f

Anonym poster: e259730207a86aeb7ab146c146d2dd4f

Skrevet

Snekkeren. Er vel det offentlige sitt ansvar å hjelpe henne med bolig. De har råd til å tape penger, det har som oftes ikke privatpersoner.

Anonym poster: 9bea8e972589c701f760501198074047

Anonym poster: 9bea8e972589c701f760501198074047

Skrevet

Det er ikke alltid førsteinntrykket er riktig altså.

Vi leide valgte å leie ut til et gift rolig par med gode jobber og ei lita jente på under året første gangen vi leide ut. Herremin, de var leieboerne fra helvete! Eller de var rolige og punktlige med leie osv, men de klagde hele tiden over at vi bråkte sånn, måtte være stille for datteren skulle sove ettermiddagsduppen sin som varte en time. Vi måtte stoppe opp med nødvendig varslet arbeid på huset fordi hun skulle sove!

Jeg fikk krass melding da jeg stakk innom huset i sko som bråkte, for da skulle hun sove. Da rant det over for meg altså! Heldigvis skulle de bare bo hos oss ett år da de bygde seg hus.

Alle andre leieboere har ikke klagd eller sier de hører noe bråk fra oss i det heletatt. Vi er rolige mennesker med ett barn som er klar over at det bor noen under, så vi tar da hensyn.

Hun vi leier til nå er alenemor uten jobb, studerer og får alt gjennom NAV. Hun er en drøm, er mye borte i helgene, betaler alltid punktlig, og knapt hører eller ser henne.

Og jeg som alltid hadde dumme fordommer mot alenemødre som navet.

Anonym poster: a0641e2895532b5c35ab7b845e53c0af

Skrevet

Snekkern:D

Anonym poster: df2619c22a6f9a3b0861a06a5bc41e23

Skrevet

Definitivt mannen!

Anonym poster: a4b2ed513f0f0933847d28998f94277e

Skrevet

Dersom snekkeren er hot ville jeg valgt han ;)

Anonym poster: a14ddfeffee4c0394ed2b4c54e4b237f

Skrevet

Snekker'n selvsagt!

Ei ung jente med en unge som er i fosterhjem og får dekket utgifter av NAV?

Mulig jeg er fordomsfull, men som utleier har man ikke råd å være 'blauthjerta'. Plutselig står du der og mangler husleie for 2-3 mnd.

Og husk depositum!!

Anonym poster: 7e4d6db084d4b06362da5ea83c63cedc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...