Gå til innhold

Er det noen som scrapper her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

 

Anonym poster: c84b900d8f31525c5caba0544de7d2f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp:)

 

Har du blogg der du legger de ut? :)

 

Anonym poster: c84b900d8f31525c5caba0544de7d2f3

Skrevet

Nei, det har jeg ikke tid til å drive med, men har vurdert det. Når jeg får frigjort roterommet vårt til sommeren skal det bli scrapperom:) har esker og kofferten stående i hultet i bulter med alt utstyret mitt, og da blir det ikke så gøy å scrappe (har nylig flyttet, derfor ingen system i sakene). Det tar jo en time bare å få alt på plass før jeg kan begynne

Skrevet

Nei, det har jeg ikke tid til å drive med, men har vurdert det. Når jeg får frigjort roterommet vårt til sommeren skal det bli scrapperom:) har esker og kofferten stående i hultet i bulter med alt utstyret mitt, og da blir det ikke så gøy å scrappe (har nylig flyttet, derfor ingen system i sakene). Det tar jo en time bare å få alt på plass før jeg kan begynne

 

Åja! Hadde egentlig tenkt å spørre deg eller andre om noen kunne lage noe for meg.. Jeg hadde tenkt å tilby noe i retur.. Men det blir jo litt vanskelig ;)

 

Anonym poster: c84b900d8f31525c5caba0544de7d2f3

Skrevet (endret)

Jeg scrapper :-) og har noe ute på bloggen, men ikke mye

Endret av Lykkelin
Skrevet

Jeg scrapper :-) og har noe ute på bloggen, men ikke mye

 

Tør du legge ut link til bloggen din her? ;)

 

Anonym poster: c84b900d8f31525c5caba0544de7d2f3

Skrevet

Tør gjør jeg men med tanke på hvor mye rart som skjer på det forumet her om dagen, så blir jeg ikke å gjøre det. men send meg en melding, så kan du få adressen til bloggen.

Skrevet

Tør gjør jeg men med tanke på hvor mye rart som skjer på det forumet her om dagen, så blir jeg ikke å gjøre det. men send meg en melding, så kan du få adressen til bloggen.

 

Jeg har sendt ;)

 

Anonym poster: c84b900d8f31525c5caba0544de7d2f3

Skrevet

Nei, det har jeg ikke tid til å drive med, men har vurdert det. Når jeg får frigjort roterommet vårt til sommeren skal det bli scrapperom:) har esker og kofferten stående i hultet i bulter med alt utstyret mitt, og da blir det ikke så gøy å scrappe (har nylig flyttet, derfor ingen system i sakene). Det tar jo en time bare å få alt på plass før jeg kan begynne

 

Åja! Hadde egentlig tenkt å spørre deg eller andre om noen kunne lage noe for meg.. Jeg hadde tenkt å tilby noe i retur.. Men det blir jo litt vanskelig ;)

 

Anonym poster: c84b900d8f31525c5caba0544de7d2f3

 

Nå om dagen blir det litt vanskelig, ja. Ellers kunne jeg kanskje hjulpet til:)

Skrevet

Tør gjør jeg men med tanke på hvor mye rart som skjer på det forumet her om dagen, så blir jeg ikke å gjøre det. men send meg en melding, så kan du få adressen til bloggen.

 

Kan jeg også titte på bloggen din? Synes det er spennende å se hva andre får til:)

Skrevet

jeg å scrapper og har blogg.

Skrevet

Jeg scrapper, har noe ute på bloggen, blandt mye andre hobbygreier da. Send meg pm om du vil :)

Gjest _cornelia_
Skrevet

Hei, jeg legger ut link i signaturen min(hvis jeg har fått det til!) :D

 

Dere som scrapper eller liker å lage ting med papir, kan dere ikke ta dere en tur innom? ;) Jeg er håpløs med papir, og håper noen kan dele sine ferdigheter.

Dere kommer til å være inspirator for andre :)

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...