Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #1 Skrevet 8. januar 2013 Anonym poster: c84b900d8f31525c5caba0544de7d2f3
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #3 Skrevet 8. januar 2013 Jepp:) Har du blogg der du legger de ut? Anonym poster: c84b900d8f31525c5caba0544de7d2f3
3 er nok! Skrevet 8. januar 2013 #4 Skrevet 8. januar 2013 Nei, det har jeg ikke tid til å drive med, men har vurdert det. Når jeg får frigjort roterommet vårt til sommeren skal det bli scrapperom:) har esker og kofferten stående i hultet i bulter med alt utstyret mitt, og da blir det ikke så gøy å scrappe (har nylig flyttet, derfor ingen system i sakene). Det tar jo en time bare å få alt på plass før jeg kan begynne
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #5 Skrevet 8. januar 2013 Nei, det har jeg ikke tid til å drive med, men har vurdert det. Når jeg får frigjort roterommet vårt til sommeren skal det bli scrapperom:) har esker og kofferten stående i hultet i bulter med alt utstyret mitt, og da blir det ikke så gøy å scrappe (har nylig flyttet, derfor ingen system i sakene). Det tar jo en time bare å få alt på plass før jeg kan begynne Åja! Hadde egentlig tenkt å spørre deg eller andre om noen kunne lage noe for meg.. Jeg hadde tenkt å tilby noe i retur.. Men det blir jo litt vanskelig Anonym poster: c84b900d8f31525c5caba0544de7d2f3
Lyckelin Skrevet 8. januar 2013 #6 Skrevet 8. januar 2013 (endret) Jeg scrapper :-) og har noe ute på bloggen, men ikke mye Endret 8. januar 2013 av Lykkelin
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #7 Skrevet 8. januar 2013 Jeg scrapper :-) og har noe ute på bloggen, men ikke mye Tør du legge ut link til bloggen din her? Anonym poster: c84b900d8f31525c5caba0544de7d2f3
Lyckelin Skrevet 8. januar 2013 #8 Skrevet 8. januar 2013 Tør gjør jeg men med tanke på hvor mye rart som skjer på det forumet her om dagen, så blir jeg ikke å gjøre det. men send meg en melding, så kan du få adressen til bloggen.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #9 Skrevet 8. januar 2013 Tør gjør jeg men med tanke på hvor mye rart som skjer på det forumet her om dagen, så blir jeg ikke å gjøre det. men send meg en melding, så kan du få adressen til bloggen. Jeg har sendt Anonym poster: c84b900d8f31525c5caba0544de7d2f3
3 er nok! Skrevet 8. januar 2013 #10 Skrevet 8. januar 2013 Nei, det har jeg ikke tid til å drive med, men har vurdert det. Når jeg får frigjort roterommet vårt til sommeren skal det bli scrapperom:) har esker og kofferten stående i hultet i bulter med alt utstyret mitt, og da blir det ikke så gøy å scrappe (har nylig flyttet, derfor ingen system i sakene). Det tar jo en time bare å få alt på plass før jeg kan begynne Åja! Hadde egentlig tenkt å spørre deg eller andre om noen kunne lage noe for meg.. Jeg hadde tenkt å tilby noe i retur.. Men det blir jo litt vanskelig Anonym poster: c84b900d8f31525c5caba0544de7d2f3 Nå om dagen blir det litt vanskelig, ja. Ellers kunne jeg kanskje hjulpet til:)
3 er nok! Skrevet 8. januar 2013 #11 Skrevet 8. januar 2013 Tør gjør jeg men med tanke på hvor mye rart som skjer på det forumet her om dagen, så blir jeg ikke å gjøre det. men send meg en melding, så kan du få adressen til bloggen. Kan jeg også titte på bloggen din? Synes det er spennende å se hva andre får til:)
*venter en liten gutt feb* Skrevet 8. januar 2013 #12 Skrevet 8. januar 2013 jeg å scrapper og har blogg.
Popelko Skrevet 8. januar 2013 #14 Skrevet 8. januar 2013 Jeg scrapper, har noe ute på bloggen, blandt mye andre hobbygreier da. Send meg pm om du vil
Gjest _cornelia_ Skrevet 11. januar 2013 #15 Skrevet 11. januar 2013 Hei, jeg legger ut link i signaturen min(hvis jeg har fått det til!) Dere som scrapper eller liker å lage ting med papir, kan dere ikke ta dere en tur innom? Jeg er håpløs med papir, og håper noen kan dele sine ferdigheter. Dere kommer til å være inspirator for andre HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå