Gå til innhold

Noen som har prøvd å fryse Toro-muffins?


verdens heldigste mamma

Anbefalte innlegg

Sånne fra pose med alt blandet i?

Blir de tørre og kjedelige av det?

 

Og JA, jeg vet at det er like enkelt å lage det fra bunnen av, men nå har jeg fått 3 slike poser og har ikke tenkt å kaste dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp:-) har bakt mange slike og de er like gode fordi om de har vært fryst!

Må nesten le av innlegget dit! Slik er det tydligvis blitt, at man går i forsvarsposisjon for den kjeften man nesten forventer å få.

I ditt tilfelle, at du ikke gidder å bake fra scratch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi ja, men du vet jo hvorfor jeg skrev det.

Ellers hadde det dundret inn med svar om hvor utrolig dårlig mor man er om man bruker Toro eller lignende, og hvor lat man er, og hvor synd det er på barn som ikke får "ordentlig" mat. Bla, bla!

Det var ikke det jeg lurte på.

 

Kan forøvrig nevne at jeg kun bruker Toro vaffelrøre. Og det skjemmes jeg ikke over ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi ja, men du vet jo hvorfor jeg skrev det.

Ellers hadde det dundret inn med svar om hvor utrolig dårlig mor man er om man bruker Toro eller lignende, og hvor lat man er, og hvor synd det er på barn som ikke får "ordentlig" mat. Bla, bla!

Det var ikke det jeg lurte på.

 

Kan forøvrig nevne at jeg kun bruker Toro vaffelrøre. Og det skjemmes jeg ikke over ;-)

 

Jeg er baker selv, men er ikke alltid jeg gidder bake alt fra bunn. Synest nå faktisk at toro sine muffins er vel så gode som de hjemmelagde:-), men selvfølgelig, er ingen som vet at jeg jukser innimellom.

For som dere skriver, man blir nesten sett på som dårlig mor eller far, hvis man tyr til halvfabrikata ;-)

 

 

Anonym poster: 08154a5e78ad585d8d31dac9f0116637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi ja, men du vet jo hvorfor jeg skrev det.

Ellers hadde det dundret inn med svar om hvor utrolig dårlig mor man er om man bruker Toro eller lignende, og hvor lat man er, og hvor synd det er på barn som ikke får "ordentlig" mat. Bla, bla!

Det var ikke det jeg lurte på.

 

Kan forøvrig nevne at jeg kun bruker Toro vaffelrøre. Og det skjemmes jeg ikke over ;-)

 

Jeg er baker selv, men er ikke alltid jeg gidder bake alt fra bunn. Synest nå faktisk at toro sine muffins er vel så gode som de hjemmelagde:-), men selvfølgelig, er ingen som vet at jeg jukser innimellom.

For som dere skriver, man blir nesten sett på som dårlig mor eller far, hvis man tyr til halvfabrikata ;-)

 

 

Anonym poster: 08154a5e78ad585d8d31dac9f0116637

 

Og ja, de går fint an å fryse, selv med smørkremen på for de som bruker det;-)

 

Anonym poster: 08154a5e78ad585d8d31dac9f0116637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, går helt fint :) kan også nevne at toro lyse muffins er en glimrende basisrøre som du kan krydre, tilsette hva du måtte ønske av kokkos, nøtter, sjokoladebiter, frukt, bær etc.

baker som oftest fra bunnen av, men brukte disse posene da jeg bakte til mitt eget bryllup for å spare tid, og slippe å måle opp mel, sukker osv. til 300 muffins..:)

 

Anonym poster: 45203d1b81f1c573f3aba0620b64ed3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...