Gå til innhold

30-års dag (Trenger gavetips)!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen blir 30 år nå snart og jeg aner ikke hva jeg skal gi ham. Har får tiden begrenset budsjett siden jeg er hjemme i ulønnet permisjon. Max 2000 kr. Håper på tips! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å skrive noe om interessene hans. Han er interessert i båt og liker å stå på snowboard. Reisegavekort var bra tips. Det har han fått før, selv om det nok er jeg som er mest interessert i å reise. ;) HI

Skrevet

Han høres jo ut som en aktiv mann. Hva med kurs av et eller annet slag som f.eks klatring eller kajakk? Det tror jeg min mann hadde blitt veldig glad for! Men da må du selvsagt finne ut om han kunne tenkt seg noe slik ;) Hvis ikke blir det kanskje den dårligste gaven ever! he he....

Anonym poster: cf9f733f02adec111050acd81c54a4f5

Skrevet

Han er også sykkelinteressert. Så, ja i grunnen en ganske aktiv mann. Vurderer nå å øke maxgrensen og melde ham på et dykkerkurs. Høre med noen kamerater om de vil begynne sammen med ham i så fall tenker jeg... :) Ikke lett dette.

Skrevet

Lurer nå på å gi han en langhelg et sted, men da måtte vi ha tatt med minsten på 15 mnd... Vet ikke om det er et kjekt sted å reise for en langhelg som også er greit for et lite barn? Synes han er for liten til å være borte fra oss mer enn en natt. Noen tips? Kanskje noen har andre har reist en langhelg med små barn?

Skrevet

Fallskjermkurs, hvis han liker sånt? Rafting?

Her ønsker mannen seg Rolex til 30-årsdagen, men det blir ikke fra meg i alle fall!!

Men jeg synes nå fint en på 15 mnd klarer seg en helg hos besteforeldre o.l. jeg da... Ellers har jeg hørt at København og Stockholm skal være fint med barn. Eller Barcelona, der har de jo strand også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...