Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #1 Skrevet 8. januar 2013 Inviterte dere fra barnehagen eller venner med barn? Eller bare familien? Er veldig usikker på hvordan vi skal gjøre det. Har snart en treåring i hus Han går på samme avdeling som mange "småunger" (1 år +/-). Det er bare 2 andre barn på avdelingen som er like gamle som han. Blir det feil å bare invitere de 2 i så fall? Anonym poster: 05c3a8c4d3f3d8b3de157ef04d587179
Gulosten™ Skrevet 8. januar 2013 #2 Skrevet 8. januar 2013 Hadde ikke barneselskap for min som ble 3 i høst.
TPK Skrevet 8. januar 2013 #3 Skrevet 8. januar 2013 Min blir 3 nå snart. De to han er mest med i bhg ble 3 i høst. Vi avtalte sånn løst med de foreldrene at vi ikke skulle ha "vennebesøk" før de ber om det selv. Ingen som har bedt om det enda. Vi kommer bare til å ha familie en dag (besteforeldre på begge sider, tanter og onkler, blir ca 15 stk), og en annen dag har vi kanskje mine venninner med barn på "rester". Da tipper jeg vi blir 8-10 inkl. barn.
<3 2G <3 Skrevet 8. januar 2013 #4 Skrevet 8. januar 2013 Er 4årsdagen som bruker å være første her i alle fall. 3 års dagen tok vi som vanlig med venner og familie.
Gjest Kira Skrevet 8. januar 2013 #5 Skrevet 8. januar 2013 Først barnebursdag med venner fra bhg, nabobarn og barn av våre venner. Deretter familiebursdag.
♥Madam Mim♥ Skrevet 8. januar 2013 #6 Skrevet 8. januar 2013 Her blir det bare familiefeiring i år. Var usikker, men fra høsten til nå er hun bare blitt bedt i en bursdag i barnehagen og tolker det da som at hun er litt for liten enda :-)
hit og dit Skrevet 8. januar 2013 #7 Skrevet 8. januar 2013 Eldste: selskap med naboer og venner m/barn fra studentmiljø. Vi bodde langt hjemmefra og familien kunne ikke komme. Barneselskap da hun var fire år, fordi alle andre i barnehagen hadde hatt det, og hun ville selv. Jeg hadde ikke kommet på det om ikke de andre hadde hatt selskap først. Yngste: familieselskap (har nå flyttet nærmere hjemmet.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå