Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #1 Skrevet 8. januar 2013 Er det for gammeldags? er det mange små som heter det? har dere gode eller dårlige erfaringer med navnet? ho er min førstefødte, og mannen min har Adam fra før. Anonym poster: 900faf22dd86774ad8224c5e77ff3d52
Nissefisen Skrevet 8. januar 2013 #2 Skrevet 8. januar 2013 Jeg tenker Ankerhansen med en gang litt gammeldags kanskje.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #4 Skrevet 8. januar 2013 Astrid er vakkert og sterkt! Anonym poster: a27ccb8e8b7627aa9bbf3c6de93a65a4
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #5 Skrevet 8. januar 2013 Kjenner en jente på 10 som heter det... Anonym poster: de1a05ce7d7a569be8895e2c66c7e29f
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #6 Skrevet 8. januar 2013 Jeg synes det er et nydelig navn. Det er sterkt, og det har norrøn opprinnelse. Det er noe jeg liker veldig godt, og betydningen er også veldig vakker. Vurderte det navnet dersom jeg skulle fått en datter husker jeg Anonym poster: dedb2a8f08d294c67c9af99ae1edcb8b
Februargullet2013 Skrevet 8. januar 2013 #7 Skrevet 8. januar 2013 Astrid er ikke noe jeg hadde brukt,men er ikke verst og passer veldig godt med Adam
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #8 Skrevet 8. januar 2013 Nydelig! Hvis jeg får jente så skal hun hete det:) Anonym poster: 698e32ce548cd7ae6da834a12c2373fe
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #9 Skrevet 8. januar 2013 Sterkt og flott. Anonym poster: 0c47560ce742e82b38240ae7cf444e27
SmellyCat Skrevet 8. januar 2013 #10 Skrevet 8. januar 2013 Kjempeflott. Har det på egen navneliste om vi får jente. Litt vel likt brorens navn etter min smak, men den er jo som kjent delt.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #12 Skrevet 8. januar 2013 Jeg synes det er utrolig fint. Den ene datteren min heter det :-) Anonym poster: 1b3d754804a6d02b95bb86d53ab539ca
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #14 Skrevet 8. januar 2013 Fint navn! Anonym poster: fe4cc3a0280fbc27f3344a84128b77eb
Mamma til go'jentene Skrevet 8. januar 2013 #15 Skrevet 8. januar 2013 Et av de fineste navnene! Hvis vi får en datter til er Astrid høyt oppe på listen!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #16 Skrevet 8. januar 2013 Astrid er et flott navn. Tenker voksne foreldre med høy utdannelse når jeg hører navnet. Anonym poster: de4b3b51da231ce7af781b63ab583e17
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #17 Skrevet 8. januar 2013 Tusen takk for alle svar. er faktisk bare 23,mens pappan er 26 så er ikke så gammel Anonym poster: 900faf22dd86774ad8224c5e77ff3d52
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #18 Skrevet 8. januar 2013 Nydelig! Anonym poster: d1d679f8b28ec649eb7da700f9b932a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå