Gå til innhold

For en natt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minst en gang pr uke er 2årongen våken fra omtrent 24- ja blir fort et par timer. Er bare lys våken og vil at mamma skal sitte v sengen. Greit nok det men når d kun er tull og ikke tegn til å sove. Da går jeg og legger meg. Så blir hun liggende å smårope etter mammaen sin. Det tenker jeg er greit og at hun får bare sutre, men hver gang ender d opp m at faren går inn og d liker hun ikke. Da blir d bare hyl og skrik. Var d så gale om hun sutret og ropte på meg en stund da?? Så ender hun opp i vår seng men i natt jagde jeg mannen på sofaen så han fikk sove og vi andre og. Tok en stund å roe henne etter at faren hadde gått inn til henne.

Og han ble så sur fordi han måtte sove på sofaen... Noe jeg mer enn gjerne skulle gjort selv. Det blir så liten plass i senga med tre stk !!!

Anonym poster: 081f7b31069a138e96b7bede7bae452e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor går han inn til henne når dere vet det gjør vondt verre?

Anonym poster: 4c6c87bc203c29131f5c51b02646847f

Skrevet

Han vil liksom bare hjelpe til ... Sukk vi er så sure på hverandre at ja ..

Skrevet

Hvorfor er hun vent på begge foreldre? Snakker dere sammen om hvordan dere vil ha det ang dette?

Skrevet

Har dere vurdert en madrass på gulvet ved siden av deres seng som barnet kan sove på? Altså ikke hele tiden, bare ved slike anledningen. Barnet kan heller ikke ligge på madrassen hvis det maser.

Anonym poster: a03c5c9c25f0aa98b34eca37f5e18a59

Skrevet

På vent?

Ja prøver å snakke om det, og skjønner at han så gjerne vil hjelpe til. Men han blir så sur om natten at han bare kan holde seg på sofaen da,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...