Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror kanskje det er noe som ikke helt har gått etter planen her...

Altså, jeg og min eks prøvde å få barn, noe som ikke fungerte i det hele tatt, uansett hvor mye vi prøvde.. Nå er det slutt, og kanskje da like greit d ikke gikk..

Etter det ble slutt tenkte jeg jo på at jeg kanskje skulle begynne på p-piller eller noe igjen, for nå skulle jeg jo ikke bli gravid.. Men vimsete som jeg er kom jeg meg jo aldri til legen å fikk ut noen resept, så begynnte jo aldri på det..

Nå har jeg imidlertid møtt en veldig koselig og hyggelig fyr, og jah, kjente jo litt på den at nå må jeg jo få ut fingern å få begynnt på pilla.. Men det har jo tatt sin tid, for hvorfor skulle jeg bli gravid med han nye, når jeg ikke ble det med han jeg prøvde å bli gravid med??

Men nå har det seg jo sånn da, at jeg har endelig, etter mye styr fått begynnt på pilla, er på 4 dagen med de nå..

Her kommer da problemet mitt :

Har ufattelig ømme "smerter" nederst i magen/ eggstokkene. Livmor tappen er laaaaangt ned, er hard også kommer det en del "hvitt slim".. Når jeg i kveld har tenkt litt over ting hadde vi samleie i forbindelse med eggløsning før forrige mens, og forrige mens var anderledes enn det den pleier å være.. Spiser mer/har mer matlyst enn før, og er ufattelig tørst, hele tiden..

Itillegg til de ømme smertelignende tingene, så ehm, ja, litt rett ut her nå, men får ikke forklart det på noen bedre måte, kjennes det ut som jeg har noe oppi der, som liksom starter helt nede ved sjedeimmgangen og stopper litt under navelen.. (did that make any sense???) kjenner det Veldig godt når jeg ler eller setter meg ned...

Hva gjør jeg, er det normalt iforhold til p-pillene? Kan jeg være gravid? lege? Avvente? Hjeeeeelp!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ville i hvert fall tatt en test så fort som mulig, for hvis du er gravid, så er det vel ikke så lurt med de p-pillene...

Endret av Nikamo
Skrevet

"Men det har jo tatt sin tid, for hvorfor skulle jeg bli gravid med han nye, når jeg ikke ble det med han jeg prøvde å bli gravid med?? "

Er ikke det litt naivt å tenke sånn? Kunne jo være eksen din som ikke "kan" få barn?

Gravid eller ikke, jeg ville fått undersøkt hva det er... skal jo ikke være sånn. Kan også være at du bør bytte p-pillemerke.

Lykke til!

Skrevet

Noen mennesker passer ikke så godt sammen når det gjelder å lage baby sammen. Min fetter prøvde lenge med sin eks på å få barn. Forholdet tok slutt og det tok ikke mange måndene med ny partner før begge to fikk en baby

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...