Sikkertforgammel Skrevet 8. januar 2013 #1 Skrevet 8. januar 2013 Jeg får ALLTID en, to eller 10 kviser en uke før mens. De forsvinner når mensen er over. Nå er det 5 dager til TR skal komme. Og huden er som silke! Noen andre som merket en evt bedring av hud ved graviditet? Vet at det er veldig individuelt men jeg leter etter alle tegn på at lille spire sitter. :-) <3 Har hatt omtrent plettfri hud hvert svangerskap. :-)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 8. januar 2013 #2 Skrevet 8. januar 2013 (endret) Det kan nok godt være et tegn, hos meg er det motsatt, jeg har nærmest aldri kviser på kroppen og svært lite i ansiktet vanligvis. Kan få et par kviser i ansiktet rundt mens, men bare noen få. Sminker derfor nesten aldri ansiktshuden min. Når jeg blir gravid får jeg mange og huden blir rødflekkete, får kviser både på rygg og bryst. Og må sminke ansiktshuden om vi skal noe. I tillegg til dette var mine tegn som gjorde meg ganske sikker før testen var klar: - Varm i kroppen, er vanligvis kald og fryser når jeg leggerr meg, og ble plutselig varm og kunne ligge halvveis uten dyne - puppene ble veldig tunge og ømme og ble større, og det ble vondt å slippe de ut av bhen. - måtte opp å tisse nesten hver natt - ble fryktelig trøtt - veldig sulten og mye romlete i magen Så en kveld vi skulle legge oss sa mannen; du er gravid, det er jeg sikker på. Så sa til han at ok, om ikke mens kommer i løpet av natten så kjøper jeg test i morgen. Testet ikke på morgen urin men den lyste gravid likevel. :-) Lykke til, håper den sitter! :-) Endret 8. januar 2013 av Queen_of_the_road*ny_spire
Sikkertforgammel Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2013 I dag kom den varmefølelsen! Er jo for tidlig å få sånne tegn. Eller ikke?? Kan det være at kroppen jobber på høygir for å produsere blod ol?? Venter mens om 6 el 4 dager (litt ustabil syklus) men tør ikke teste enda. Kan jeg tro at en test kanskje slår ut når jeg har så mange symptomer? :-) Er kvalm, ofte på do, sulten som en ulv og huden er pen, heteslag-følelse og har en rar murring i livmorområdet.
Sikkertforgammel Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2013 Glemte å si at jeg ekstremt trøtt og sover 2-3 timer på dagen hvis jeg har fri fra jobb! Jobber turnus.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 8. januar 2013 #5 Skrevet 8. januar 2013 Høres jo ut som de riktige tegnene, men har selv hatt noen økter der jeg har håpet veldig at spiren skulle sitte og da har jeg også kjent en del "falske tegn".. Men det er godt mulig den sitter. :-) hadde villet vente en uke med å teste slik at du slipper å kaste bort en test. Vent en dag eller to over ikm. :-) Krysser fingrene for deg. :-)
Sikkertforgammel Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2013 Takk for det. Jeg venter på en pakke fra billige-tester.no nå. Det tar en dag eller to sies det. Så jeg må bare holde ut! :-p Tror jeg tester lørdag. Da er det 26 dager siden første dag i siste mens. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå