Popelko Skrevet 7. januar 2013 #1 Skrevet 7. januar 2013 Hvordan holde den så ren som mulig? Har bestilt lys grå sofa. Så de hadde tekstilspray som man kan impregnere med, også er det vaskbare trekk. Men regner med trolla greier å grise til uansett Så, hva er ditt beste tips? Eventuelt krisebehandling dersom klissete syltetøyfingre når sofaen før meg
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 7. januar 2013 #2 Skrevet 7. januar 2013 Ikke kjøp lys sofa når man har små barn. Det er mitt beste tips. Er det dummeste jeg har gjort, Vi har hatt lys stoff sofa i 2 år og nå er den så flekkete at den skal byttes ut til våren.
Plutselig_gravid Skrevet 7. januar 2013 #3 Skrevet 7. januar 2013 For å si det sånn så kvittet vi oss med den lyse stoffsofaen
duracellmamma Skrevet 8. januar 2013 #4 Skrevet 8. januar 2013 Rett og slett ha en regel om at mat skal spises på kjøkkenet. Ferdig med det, her funker den regelen fint
Popelko Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2013 Det er ekstremt sjelden de spiser i sofaen altså, det de evnt spiser i sofaområdet er lørdagsgodt eller frukt, men da sitter de i saccosekker som regel. Så kanskje jeg ikke trenger å bekymre meg så fælt
duracellmamma Skrevet 8. januar 2013 #6 Skrevet 8. januar 2013 Ikke vits å bekymre seg nei, her spises frukt og lørdagsgodt i godstolen sin eller i hjørnet på sofaen Uhell kan jo skje selvfølgelig, sofaer finnes det 1000 av... Så stresser ikke ang det
Popelko Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2013 Jada, uhell kan skje, det kan jo like så godt være meg som søler Nei, da slo jeg meg til ro her, takk takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå