Gå til innhold

Jeg må ha fått verdens beste NAV-ansatt til saksbehandler!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legen min har ikke gjort jobben sin og levert legeerklæringen til tross for gjentatte beskjeder, nå er han på ferie. Jeg regnet med å få forsinkede utbetalinger på min AAP (om jeg i det hele tatt fikk). I dag ringte dama og sa jeg ikke trengte komme innom NAV kontoret for å gi beskjeder som at legen var bortreist, jeg måtte jo passe på meg selv og ta det med ro. Videre roste hun cv'n min og sa hun godkjente søknad om AAP på bakgrunn av andre opplysninger legen har gitt tidligere skriftlig og muntelig :) Hun var så redd jeg skulle bli gående uten penger. Takk gode Gud for den dama!!! Det var en opptur i alt det andre jeg sliter med om dagen.

Anonym poster: b3dcefd53c4e4d2e5899d1ee2a985223

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott :)

Trodde i Nav ansatte slike mennesker, så dette var jo stas!

Skrevet

:)

Anonym poster: ec6244ec5efecc95111e73c012b0cfb7

Skrevet

oj ja heldig der ja, ikke ofte man møter på så hyggelige og hjelpsomme mennesker der !

Skrevet

Så bra! Fint med litt positive historier om Nav også:)

Skrevet

Tror man ofte blir møtt på en god måte når man møter de med respekt også jeg, så du har vel vært en trivelig bruker å få inn på kontoret også da, ikke en surmaga sutrekopp som er ute etter å halshugget "den helvetes NAV ansatte" før de i det hele tatt har utvekslet ett ord med vedkommende!:)

Skrevet

I morgen har du ny......

Anonym poster: 9a5e6606ca916c0ab9b5a14d7a4588f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...