Gå til innhold

Hvordan arrangere en fin barnebursdag? ( 4-års dag)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min har bursdag om to uker og jeg skal arrangere selskapet hennes! Hun går i basebhg og jeg tenkte kanskje å invitere alle ungene på hennes avd og leie barnehagen for en ettermiddag. Hun vil selv på lekeland, men tenker det blir litt kaotisk med så mange unger som løper rundt? Uansett, kjenner ikke de andre foreldrene i barnehagen hennes, så tenkte kanskje skrive i invitasjonen at foreldre også er hjertlig velkomne på kaffe og en kakebit, hva tror dere om det? Hva skal jeg servere til barna? Pølser i brød/lompe, kake og brus/saft og litt snop ( tenkte kanskje lage skattejakt etc), eller hva tenker dere om det? :) Ikke minst så er det det siste "dilemmaet". Jeg er alenemor og fars nye samboer liker ikke meg. Vi kommer ego ikke særlig godt overens, bør jeg da invitere de også i bursdagen eller bare be de arrangere noe for henne selv? Det siste jeg vil ha er en pinlig stund i selskapet, teit, jeg vet..

Anonym poster: 620e4193b5b75402d7702ae593a01a48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det høres ut som en fin bursdag for en 4åring:) ville vært den voksne og invitert far med ny samboer dersom dette er noe jenta ønsker:)

Skrevet

Skill mellom familieselskap og barneselskap.

Anonym poster: cd04c7a1015c28d11bf946f2a4bc721e

Skrevet

I en barnebursdag trenger du ikke invitere far+ ny samboer om ikke datteren din ønsker det spesielt. Hun kommer til å være travelt opptatt uansett ;-)

4 års dagen hos oss: Leide bhg- veldig greit! Her var pølser med brød/lompe suksess. Gikk lite kaker, muffins var poppis og oppskåret frukt. De fikk også en ispinne.

Ingen organiserte leker med unntak av fiskedam/pose og gaveåpning. Tiden fløy! Ikke mange foreldre ble igjen i bursdagen, så allier deg med 1-2 voksne som kan hjelpe.

Lykke til!

Anonym poster: e19023ac7ab4c81515a719cb7daf2a73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...