Gå til innhold

Hjelp - hudpleiere eller andre?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en kjempekvise på haka - ja, bare le :P

 

Den har verket sånn og idag klemte jeg på den og fikk ut en propp tydeligvis, men nå har den ene siden av haka mi vokst til dobbel størrelse!! Det høres hysterisk ut, men jeg kan jo ikke gå ut sånn :(

 

Hva kan jeg gjøre for å få ned hevelsen??

 

Håper noen kan svare meg :)

 

Anonym poster: 5990582d5069afc91f7a87ea18f3d4c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smør på korison salve/krem om du har! Det bruker vi her i huset, og min mann er hudlege ;)

 

Anonym poster: 7078d098b7eb668cb91749af77c34da3

Skrevet

Takk for svar :) Ja, har kortison salve tror jeg! Tror du hevelsen gir seg til imorgen? *flau*

 

HI

 

Anonym poster: 5990582d5069afc91f7a87ea18f3d4c2

Skrevet

Det funker perfekt :) beste som er :)

 

 

Anonym poster: 7078d098b7eb668cb91749af77c34da3

Skrevet

Bare pass på og vaske hendene dine og ansiktet før du begynner med popping. Kvisa blir større av bakteriene du dytter nedi og at du irriterer den mer ved å ta på den:-)

 

Anonym poster: 14ff06ac39f708992c446bce58f28b42

Skrevet

Takk for svar igjen! :) Jeg har smørt på salve, den verker ihvertfall ikke like ille som for litt siden, så det virket som det har roet den litt!

 

Jeg skal ikke ta mer i den i det hele tatt :( Pleier å være flink å ikke pille, men noen ganger uff.. Og skal jeg ta på noe der så skal jeg vaske henda godt!

 

Håper den ikke ser like svær ut imorgen, ser helt skeiv ut, hahaha, sikkert litt av et syn :P

 

Anonym poster: 5990582d5069afc91f7a87ea18f3d4c2

Skrevet

Kortisonen tar betennelsen ;) Derfor det hjelper og roer seg fort :)

 

Anonym poster: 7078d098b7eb668cb91749af77c34da3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...