Gå til innhold

Fortell meg om den verste sjefen du har hatt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt mange rare historier, fortell din :)

Anonym poster: 3cae3f0f7082187b4a66ae1b1c7148b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun som kom med 40 i feber på jobb og klagde over at alle andre holdt seg hjemme når vi var syke (og selvfølgelig smittet hun oss andre ettersom hun kom på jobb syk). I tillegg fikk hun alle dager til å virke stressende, selv de periodene med veldig lite å gjøre hvor det egentlig var uendelig med tid til å gjøre forefallende arbeid. Og så ble hun sur hver gang noen sa opp, så det var aldri noen tidligere ansatte innom om de var i nærheten. Tror jeg opplevde det en gang og hun hadde "gyldig grunn" til å bytte jobb, for hun hadde flyttet...

Anonym poster: 3c82cf398be93cfb8088faefbfeb716c

Skrevet

Huff, orker ikke begynne å fortelle en gang, men hadde en psyk sjef som eide null empati.Blant annet fikk jeg oppringninger fra min egen kontortelefon til min mobil hjemme i helgen (ingen andre enn han kunne gjort det) +++++ Jeg ble livredd mannen. Etter 6 mnd under han gikk jeg ned for telling med stress og "sammenbrudd". Måtte reise hjem til mine foreldre for jeg var så nedbrutt. Har slitt med spenningshodepine, mindre tro på meg selv og angstliknende episoder siden den gangen. Sluttet i jobben og fikk en ny ganske raskt etterpå, men er fremdeles "ødelagt" 5 år senere. Han døde forresten i sommer av kreft noe som jeg synes var greit, fordi jeg har vært redd for å treffe han.

Anonym poster: 0e38c29dec59d997b51c36b6b2664204

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...