Gå til innhold

Gravidbukser, anyone?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid IGJEN, bare ett år siden sist jeg vagget rundt med stor mage og digre lår... Denne gangen jeg en del mindre, sikkert grunnet amming og null matlyst hittil.

Kan noen moteinteresserte gravide gi meg noen linker til kule mammabukser? Sist kjøpte jeg så å si ingen klær, hadde dog to uformelige bukser som min kjære kjøpte. Trivdes aldri i dem, men de var løse og prakitske. Nå har jeg vært gravid såpass lenge (flere år, føles det ut som) at jeg føler for å være litt fresh selv med voksende mage! Hadde ikke det behovet sist, men nå er det så lenge siden jeg kledde meg i noe fint at jeg snart blir gal! Har kjøpt tre kjempefine gensere på salg på nelly for altfor mye penger, men fine gensere trenger jo fint tilbehør :D

Liker slim fit, synes dessuten sånne tightser i imitert skinn (altså i tynt stoff, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det :P) er kult (jada, er en stund siden det var hot, men, men..) :)

Har forresten sjekket Nelly, trenger litt flere impulser.

Så vær så snill, link me!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen linker å gi deg, men den gangen jeg var gravid så gikk jeg ikke i bukser i det hele tatt. De var bare ubehagelige. I stedet for å ty til den utvaska grå joggebuksa oppdaga jeg kjoler for fullt! Fikk masse komplimenter på hvordan jeg kledde meg i graviditeten faktisk :) Kjøpte meg en håndfull stilige strømpebukser og kjoler med plass til magen (ikke mammaklær).

Skrevet

kanskje de har noe på ellos.no?

Anonym poster: 36761a25540042e3c773bd48c3bf04da

Skrevet

Har ingen linker å gi deg, men den gangen jeg var gravid så gikk jeg ikke i bukser i det hele tatt. De var bare ubehagelige. I stedet for å ty til den utvaska grå joggebuksa oppdaga jeg kjoler for fullt! Fikk masse komplimenter på hvordan jeg kledde meg i graviditeten faktisk :) Kjøpte meg en håndfull stilige strømpebukser og kjoler med plass til magen (ikke mammaklær).

Hmmm, ikke dumt, men føler at jeg har så store føtter (klarer så vidt å klemme dem inn i str 40 når jeg ikke er gravid) at jeg har fått litt angst for kjoler! Føttene blir liksom så synlige.. Hehe :P Og så var det jo de genserene :D

Skrevet

Asos.com - der har jeg kjøpt alle mine dette svangerskapet & har vært storfornøyd :)

Anonym poster: 3fbd059782f5497d921e65b614f8fbc1

Skrevet

kanskje de har noe på ellos.no?

Anonym poster: 36761a25540042e3c773bd48c3bf04da

Er ikke ellos litt kjerringaktig? Altså, jeg er ikke fin på det, trenger ikke være noe fancy merke, men liker at det er kvalitet så buksene kan brukes et par ganger uten å miste formen, liksom :)

Skrevet

Asos.com - der har jeg kjøpt alle mine dette svangerskapet & har vært storfornøyd smile.png

Takk for tipset!!

Skrevet

Hmmm, ikke dumt, men føler at jeg har så store føtter (klarer så vidt å klemme dem inn i str 40 når jeg ikke er gravid) at jeg har fått litt angst for kjoler! Føttene blir liksom så synlige.. Hehe :P Og så var det jo de genserene :D

Jeg har store føtter jeg også! Ingen fare, bare du som ser det. Men skjønner jo at du vil bruke genserne dine da ;) Hehe. Lykke til på klesjakt!

Skrevet

Asos.com - der har jeg kjøpt alle mine dette svangerskapet & har vært storfornøyd smile.png

Takk for tipset!!

Eneste er den tollen som det jo er litt surt å betale :P

Skrevet

Jeg har store føtter jeg også! Ingen fare, bare du som ser det. Men skjønner jo at du vil bruke genserne dine da ;) Hehe. Lykke til på klesjakt!

Hehe, kanskje du har rett ;) Takk for det!

Skrevet

happymum.no STORT utvalg i bukser smile.png

JAAA!!

Sånn bukse var det jeg tenkte på, åååå, den blir fin til genserne mine!!

http://happymum.no/t...inny_pants.html

Men de hadde jo den selvfølgelig ikke i medium! Typisk! Hehe..

Skrevet

Hvis du tilfeldigvis bor eller skal til Oslo har de mye fint på Svangerskapet på Majorstua. Mange ulike merker så egentlig noe i alle prisklasser. De har nettbutikk også, men ikke like stort utvalg i den.

Skrevet

JAAA!!

Send de en mail, kan hende de får inn flere :) de er superhyggelige og jeg fikk kjempe god service der :)

Skrevet

Hvis du tilfeldigvis bor eller skal til Oslo har de mye fint på Svangerskapet på Majorstua. Mange ulike merker så egentlig noe i alle prisklasser. De har nettbutikk også, men ikke like stort utvalg i den.

Takk til alle dere søte damer som kommer med så gode forslag! For øyeblikket er jeg lokalisert i Bergen, så gjør et forsøk i nettbutikken!

Skrevet

JAAA!!

Send de en mail, kan hende de får inn flere :) de er superhyggelige og jeg fikk kjempe god service der :)

Lurt! Gjør det med en eneste gang!

Skrevet

JAAA!!

YOU WERE RIGHT!! Sendte mail, og fikk umiddelbart svar tilbake om at de faktisk har den i medium! Tror jeg dævver! Haha :D Takk så innmari mye for tipset!

Skrevet

happymum.no STORT utvalg i bukser :)

JAAA!!

Send de en mail, kan hende de får inn flere smile.png de er superhyggelige og jeg fikk kjempe god service der smile.png

YOU WERE RIGHT!! Sendte mail, og fikk umiddelbart svar tilbake om at de faktisk har den i medium! Tror jeg dævver! Haha biggrin.png Takk så innmari mye for tipset!

WOW det gikk jo kjempekapt ;)

Håper du blir like fornøyd som jeg :)

Skrevet

happymum.no STORT utvalg i bukser :)

JAAA!!

Send de en mail, kan hende de får inn flere smile.png de er superhyggelige og jeg fikk kjempe god service der smile.png

YOU WERE RIGHT!! Sendte mail, og fikk umiddelbart svar tilbake om at de faktisk har den i medium! Tror jeg dævver! Haha biggrin.png Takk så innmari mye for tipset!

WOW det gikk jo kjempekapt ;)

Håper du blir like fornøyd som jeg :)

Ikke sant! Hun Kjersti satt tydeligvis med iPhonen lett tilgjengelig. Da jeg spurte om størrelsen la hun inn medium i beholdningen med en gang! Så nå er bukse i boks takket være deg! Hihi :D Små barn store gleder <3 ;)

Skrevet

Trenger ikke å skade å sjekke ellos, de har mye tøft der i feks esprite merket, ble positive overrasket da jeg titta innom rett før jul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...