Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #1 Skrevet 7. januar 2013 Under begge føttene har jeg ett sted med skikkelig hard hud. Har alltid trodd at dette var bare hard hud, og prøvd alt mot hard hud på føtter uten at det har hjulpet. Skjønner nå at dette kanskje er vorter, siden områdene er litt runde. Men de stikker ikke noe særlig opp fra huden (synes jeg kjenner en rund klump når jeg trykker hardt) og er litt store i omkrets. Hva er best når vortene er sånn? Vorteplaster eller fryseteknikk? Har prøvd en runde med fryseteknikk allerede men synes ikke det har funket i det hele tatt. Anonym poster: 2cfdb85eecfc95ac3d48bd32f8dc30ab
Mammatil2+lillespire<3 Skrevet 7. januar 2013 #2 Skrevet 7. januar 2013 gå til en fotterapeut, hun/han kan fjerne litt av den harde huden, og se om det er en vorte... og kan anbefale deg hva du skal gjøre vidre... hvis du bor i stavanger/sandnes området anbefaler jeg form team, jobbet dær før jeg flytta, og de er flinke med vorter. og føtter generelt.
Mammatil2+lillespire<3 Skrevet 7. januar 2013 #3 Skrevet 7. januar 2013 og husk, fotterapeut, IKKE fotpleier...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå