Miss Fashionista Skrevet 7. januar 2013 #1 Skrevet 7. januar 2013 Veide 62,5 kg og nå er jeg gått opp 1 kg på en uke. Jeg har kutta ut brus og godteri(bortsett fra på Lørdag), har hektiske dager med mye gåing, men fremdeles legger jeg PÅ meg... Noen gode tips?:S Spiser regelmessig også... Nei det er ikke muskler for jeg trener ikke styrke;)
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 7. januar 2013 #2 Skrevet 7. januar 2013 Vann i kroppen? Mensen snart ? Kroppen går også i sparebluss om man spiser for lite..
Miss Fashionista Skrevet 7. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2013 hum ingen av delene tror jeg..tror jeg spiser ganske normale mengder med mat iløpet av en dag. Spiser en del frukt som mellommåltid...
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #5 Skrevet 7. januar 2013 Vet ikke.. Men hovedregelen er jo at du skal gå ned om du forbrenner mere enn du inntar. Gi det litt tid. Kan være litt tilfeldig. Kanskje du spiser mindre, men ikke rett? Tenk kalorifattig mat. Anonym poster: 70e6c72614b9013249ad05db3e88dddf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå