Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #1 Skrevet 7. januar 2013 Kan dere fortelle akkuart hvor det er vondt da? Tissen? Skambeinet? Lenger opp?? Og hvilken smerte har man ifbm bekkenløsing? Langvarig ømt? Kort skarp? Anonym poster: 9a23aef64359752e676eefde2659cd56
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #2 Skrevet 7. januar 2013 Symfysesmertene mine er lenger opp enn tissen. Cirka rett bak keisersnittarret, egentlig, og litt nedover. Typisk stikninger, korte og skarpe og vanvittig vonde. Kan også verke, men der har jeg vært mer plaget med korsrygg og illiosacralledd. Anonym poster: f60f31c0edd0383c321d3679826dccc9
TPK Skrevet 7. januar 2013 #3 Skrevet 7. januar 2013 Symfysen er vel skambenet så vidt jeg vet. Der bekkenet "møtes" foran. Det kan være både skarp, kort, lenge og ømt dessverre. Jeg ble ofte øm en stund etterpå hvis jeg hadde gjort for mye, feks gått lenge.
♥Madam Mim♥ Skrevet 7. januar 2013 #4 Skrevet 7. januar 2013 Det er spissen i benet forran over tissen. Ømt og vondt, men hadde ikke stikninger. Om natten hadde jeg vondt på begge sider på innsiden av lårene på en måte. Ble mye bedre av å ljgge med pute mellom knærne!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå