Gå til innhold

Jeg er rar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte i ny jobb for 1 år siden(som vikar, 100% ...) og jeg er så redd for å bi gravid igjen:P

Jeg trives så godt(muligheter for fast jobb snart), men vi ønsker oss også et barn til.(lille er 3 år)

Men så tenker jeg at jeg er så ny i jobben og det blir bare dumt å bli gravid nå, vil ikke bli erstattet av noen andre, redd den personen skal være bedre enn meg osv...

uff er bare jeg som er rar sikkert...:P

Eller er det andre som også tenker slikt?

Anonym poster: 6e6bfe763f0044281acf8e511b1f136f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 år er jo lenge nok og hvis dere tenker på å få barn har du vel vårt der nærmere to år når du går ut i permisjon. og så er det ikke lov å erstatte noen pga graviditet.

Skrevet

Synes ikke det er tidlig. Husk at graviditeten er ca. 9 mnd også, og med litt prøvetid har du jo plutselig vært der 2 år før permisjon :)

Anonym poster: 595315e8b3b24da3741c728851979755

Skrevet

ja dere har jo rett, men jeg synes jeg må vente sånn 5 år eller noe:P ja jer er rar....:)Liker ikke være borte fra jobb, særlig ikke når det er en liten bedrift med få ansatte:s

Skrevet

Hvor gammel er du da? Hvis du føler du må vente lengre gjør du det, men tror ikke noen vil reagere noe særlig på det...

Anonym poster: 595315e8b3b24da3741c728851979755

Skrevet

er 26 år så er jo ikke noe hast akkurat....bare et ønske...

Skrevet

Du får ikke gjort noe med familiesammensetningen senere, så ønsker du at det ikke skal være så mye lengre mellom barna bør du bare kjøre på :)

Jeg startet i ny jobb februar, og ble gravid i september. Sjefen sa at det hadde han regnet med, med tanke på min alder og at jeg har et barn på 3 fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...