Gå til innhold

hvordan blir DU etter 10 mg sobril eller valium?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Første gangen jeg tar det. Har brukt andre sterke piller før. Men har hørt disse er ganske heavy. Hvordan blir man av å ta de?

 

Anonym poster: 5d5ed81109844b0fad1415ef14214d43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tar bare en halv av gangen (Litt usikker på styrken) Men jeg blir dopet til å begynne med. Fniser, tuller og gråter litt om hverandre. Men så blir jeg rolig, og sovner.

 

Anonym poster: 412a0c3834cd8e4691bcb07223aee77e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huska eg tok 3 sobril engang.. ble helt tullerusk av de... lo og lo av ingenting før eg pluttslig ble grepet av en utrolig kåt het, gla kjæresten eg hadde då va heime da :) vi knulla så sovna eg....'

 

trur han vart gla for de ;)

 

Anonym poster: 4a321c02cbf971a03eabf9aca31f2278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. :-P kan fort bli morro dette da. Kjenner jeg gruer meg litt egentlig.

 

Anonym poster: 5d5ed81109844b0fad1415ef14214d43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri prøvd, ville aldri i verden tatt det uten at det var HELT tvingende nødvendig.

 

Anonym poster: a6c074e0ac76a4d2e5a3a3bd71b5560f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sobril og valium har ikke det samme virkestoffet, og 10 mg av de vil heller ikke tilsvare det samme. Til info.

 

Anonym poster: 24ee131afd0a351455376a3120641979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri prøvd det, legen ville gi meg dette men jeg blir faktisk smått rusa av paralgin forte (er det det de heter litt sterkere smertestillende som må skrives ut av legen.) så jeg tar ikke sjangsen på slike medisiner som er kraftige når jeg har ansvar for barn.

 

Søstra mi er ihvertfall veldig sløv og treg når hun tar sobril, ser med en gang at ho har det i systemet.

 

Anonym poster: cc79a6b77bbc391b0f4f8f8ef7d69a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt ærlig, så merker jeg ikke en ting. 2 sobril og 2 sovetabeletter har ingen virkning på meg. desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke ha tatt dette for første gang alene sammen med barn for å si det sånn. Det er to sterke og vanedannende medikament. Hvis du aldri har tatt det før vil du sannsynligvis bli veldig påvirka. Og ja - det er to helt ulike medikament.

 

Hilsen sykepleieren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sobril har jeg aldri tatt før. Valium har jeg tatt flere ganger. Jeg får virkning av disse når jeg tar de i bestemte situasjoner hvor sjansen er stor for at jeg kan bli urolig. Jeg blir da apatisk og klarer å gjennomføre det jeg skal uten å bryte sammen. Tar jeg en valium en dag jeg ikke skal utsettes for noe jeggruer meg til så har den ingen vvirkning.

 

Anonym poster: a303544b9413329015a9412e9035397c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ble dyttet på en valium i forbindelse med laseroperasjon, ble bare sløv og trøtt av det. rører aldri så sterke medisiner.

 

Anonym poster: 389046d2696c710276f5a7687972e2b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pilletoleranse som en hest, så en liten sobril merker jeg ikke - ikke valium eller paralgin forte, heller. Må gjerne opp i 3-dobbel dose, og da blir jeg bare sløv og trøtt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en valium i forbindelse med en operasjon en gang.

Skulle være våken og fikk kun lokalbedøvelse.

Verden var virkelig et flott sted å være, og forstår godt at folk blir avhengige av slike tabletter.

Alle bekymringer forsvant, og alt var bare behagelig.

 

Anonym poster: 4082da501e9369a5e52ef4fc4e44d222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjent noen virkning av Valium, annet enn litt døsighet.

 

Av Sobril blir jeg ufattelig likegyldig, og egentlig ganske rusa.

Tør ikke ta det når jeg er alene, for jeg kan fint finne på å begynne å koke ris, men kommer meg ikke lenger enn til å skru på platen og helle ris i et målebeger. Farlig!

 

Men Sobrilen virker som den skal! Angsten minskes, kroppen blir roligere og jeg føler meg "fin".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker absolutt nada til 10mg. Ble skikkelig skuffa da jeg skulle prøve, for det satt litt langt inne å ta i mot slike tabletter, og når de da ikke virket en gang.... :(

 

Men da jeg tok 20mg virket de. Ble rolig. Angsten forsvant ikke, men ble dempet og håndterlig. Merket ikke at jeg ble rusa/sløv eller lignende. Kunne fint jobbe liksom

 

Legen min sa at sobril var den mildeste formen for benzo. Valium og vival er sterkere.

 

Anonym poster: cce533f777c3081255283fd99f812ee4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit folk flest dette?

 

Sikkert flere som vet svaret på dette enn på "er jeg gravid" ;)

 

Anonym poster: cce533f777c3081255283fd99f812ee4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker absolutt nada til 10mg. Ble skikkelig skuffa da jeg skulle prøve, for det satt litt langt inne å ta i mot slike tabletter, og når de da ikke virket en gang.... :(

 

Men da jeg tok 20mg virket de. Ble rolig. Angsten forsvant ikke, men ble dempet og håndterlig. Merket ikke at jeg ble rusa/sløv eller lignende. Kunne fint jobbe liksom

 

Legen min sa at sobril var den mildeste formen for benzo. Valium og vival er sterkere.

 

Anonym poster: cce533f777c3081255283fd99f812ee4

 

10 mg SOBRIL altså. Valium har jeg aldri prøvd.

 

Anonym poster: cce533f777c3081255283fd99f812ee4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden et familiemedlem fikk psykose etter å ha tatt valium, og et annet fikk kortvarige hallusinasjoner, så kommer jeg nok aldri til å ta det selv siden jeg også kanskje er disponert for å ikke tåle det. Og har heldigvis aldri trengt det heller.

 

Anonym poster: 6062bf7b9ea2e15d8fd26912f5316a30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingen skal få!

Hvordan er stesolid i forhold til valium/sobril?

 

Anonym poster: 2a0d7139290c17ac261e3bcbf9a34686

 

Stesolid, valium og vival er Diazepam - Samme virkestoff, forskjellig produsent.

 

Sobril er okazepam og et heeelt annet virkestoff, selv om begge er benzodiazepiner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei som står meg nær, har gått sammenhengende på Sobril i ca. 6-7 år. Hun er totalt avhenig av dem, og har kjørt livet sitt i dass pga sin likegyldighet til alt rundt seg. Hun liker best å sove, og sånn går no dagan.......

 

Trist synes jeg. Sobril er veldig vanedannende, og hun har vel nærmest trappet helt ned nå. Men hun har hatt abstinenser over ca et halvt år.

 

Bare sånn til orientering.

 

Anonym poster: d60012e63ce26eb25b9e5878aec9f609

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei som står meg nær, har gått sammenhengende på Sobril i ca. 6-7 år. Hun er totalt avhenig av dem, og har kjørt livet sitt i dass pga sin likegyldighet til alt rundt seg. Hun liker best å sove, og sånn går no dagan.......

 

Trist synes jeg. Sobril er veldig vanedannende, og hun har vel nærmest trappet helt ned nå. Men hun har hatt abstinenser over ca et halvt år.

 

Bare sånn til orientering.

 

Anonym poster: d60012e63ce26eb25b9e5878aec9f609

 

Hun har vært avhengig av dem skulle det stå.....

 

Anonym poster: d60012e63ce26eb25b9e5878aec9f609

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...