Gå til innhold

Tangerudbakken nå


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehehe

Klar for å le :P

 

Anonym poster: d1141c397a9bc812e4027c115fd27fd5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av brukerne :)

 

Anonym poster: 73219bd12d63137164dd83e1eee50c17

Skrevet

Hvorfor skal du le av dem?

Skrevet

Jeg ser ikke på den serien, jeg liker ikke serier som utnytter personer som ikke selv vet hva som er best for de.

Samme med de to fra serien om ullared som fikk eget program/serie hvor de reiser.

Hele går jo utpå å la folk le av hvor lite de kan eller forstår og disse har helt klart ikke nok innsikt til å forstå at de brukes og blir fremstil veldig lite positivt i deres favør.

 

 

 

Anonym poster: 6448a083c3ed72e517d6d52b27159a2d

Skrevet

Slemt å le av de. Syns de er vakre personer og utrolig herlige på hver sin måte. Men å le av de? Nei, det kunne jeg virkelig aldri gjort.

Skrevet

Jeg så det også, og syns de er helt nydelige. Å le av dem er jo helt forferdelig!

 

Er for øvrig litt enig i at det er litt utnyttelse av dem, på samme måte som Ullared osv, men samtidig så er det feelgood tv, og ganske uskyldig.

 

Anonym poster: 9ae55277db30193e1028d5afdc1bc7ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...