Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #1 Skrevet 7. januar 2013 Hehehehe Klar for å le Anonym poster: d1141c397a9bc812e4027c115fd27fd5
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #3 Skrevet 7. januar 2013 Av brukerne Anonym poster: 73219bd12d63137164dd83e1eee50c17
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #5 Skrevet 7. januar 2013 Jeg ser ikke på den serien, jeg liker ikke serier som utnytter personer som ikke selv vet hva som er best for de. Samme med de to fra serien om ullared som fikk eget program/serie hvor de reiser. Hele går jo utpå å la folk le av hvor lite de kan eller forstår og disse har helt klart ikke nok innsikt til å forstå at de brukes og blir fremstil veldig lite positivt i deres favør. Anonym poster: 6448a083c3ed72e517d6d52b27159a2d
Humlepung Skrevet 7. januar 2013 #6 Skrevet 7. januar 2013 Slemt å le av de. Syns de er vakre personer og utrolig herlige på hver sin måte. Men å le av de? Nei, det kunne jeg virkelig aldri gjort.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #7 Skrevet 7. januar 2013 Jeg så det også, og syns de er helt nydelige. Å le av dem er jo helt forferdelig! Er for øvrig litt enig i at det er litt utnyttelse av dem, på samme måte som Ullared osv, men samtidig så er det feelgood tv, og ganske uskyldig. Anonym poster: 9ae55277db30193e1028d5afdc1bc7ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå