*SommerFrisk* Skrevet 7. januar 2013 #1 Skrevet 7. januar 2013 For ca 3 år siden så fikk et vennepar av oss en "nabovarsel" i postkassen. I varselet stod det noe sånn som, og så ut som ; ______________________________________________________________ !!! ADVARSEL!!! DU har en PEDOFIL i ditt nabolag! Du har en pedofil i ditt nabolag, og han er dømt for dette. Navn Nummer Adresse !!! PASS PÅ UNGEN DIN!! ___________________________________________________________ * Venneparet vårt og vi ble selvfølgelig rystet over beskjeden! -Var det mulig, en pedofil i nabolaget!? Siden navn og adresse var skrevet på i varselet, så visste vi jo hvem det var. Ikke en de pratet ofte med, men som de hilste på. Fra stuevinduet dems kunne du se huset, og hagen der han mannen (såkalt pedofile) lekte og sparket ball med ungene sine. Og det skar i hjertet,,,, stakkars barn! -TENKER man jo. Det var vanskelig å forholde seg til det hele. Man turte ikke la unger være ute alene, og ingen hilste lengre på ham. Før han en dag skjønte at noe var stein galt, og lurte på hva det var.... DA VISER DET SEG (og det ble bevist da hun tilstod) , at han og hans kone drev på midt i et skilsmisseoppgjør, hvor hun tydeligvis har hatet dette mennesket så, at hun har diktet opp historien. Skrevet nabovarselet og lagt i alle postkassene!! -Vi reagerte med vanntro, for hvem gjør slikt? Men det ble som sagt bevist da hu tilstod for alle. Det ble veldig trist, for han stakkars mannen , som nå visste hvilke øyne hele nabolaget hadde sett på han med. Og det ble vondt for alle å vite at de hadde vært så redd for han, som egentlig er så snill. JEG klarer ikke å legge fra meg tanken om at noen alltid vil sitte igjen å tvile på han. Han har på en måte tapt uansett. Å bli stemplet for pedofili er det verst tenkelige for nesten alle trur jeg. Og for han og måtte vite at kanskje èn person sitter igjen å tviler, eller følger nøye med når han leker med egne barn,,,gjør så vondt! Noen andre som vet om noen så forferdelige mennesker, som klarer å ødelegge så for andre? Har dere noen historier?
Gjest Ingen skal få! Skrevet 7. januar 2013 #2 Skrevet 7. januar 2013 Ganske merkelig at du ønsker historier av dette kaliberet..
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #3 Skrevet 7. januar 2013 Huff, er det mulig, håper hun fikk fengselsstraff. Anonym poster: 765773e8b5603611a137dba8a1e592c4
Gjest Kira Skrevet 7. januar 2013 #4 Skrevet 7. januar 2013 Vi hadde en lignende sak i vårt gamle nabolag. En morgen hang det lapper på alle postkassestativene, på endel lyktestolper og på noen garasjer med bilde av en av naboene. Der stod det at vi alle måtte være på vakt, fordi han var en kjent pedofil. I tillegg til bilde var også hans navn, fødselsdato (!), adresse og telefonnummer påskrevet. Etterhvert så viste det seg at han var midt i en barnefordelingssak, og at dette var eksen sin hevn. Enden på visa var at han vant rettssaken om barna og hun ble anmeldt. Tragisk for alle parter, men ikke minst barna deres!
*SommerFrisk* Skrevet 7. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2013 Helt vanvittig !! :'( Stakkars mennesker, noe i dem blir sikkert ødelagt for alltid.
*SommerFrisk* Skrevet 7. januar 2013 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2013 Ja, barna ikke minst! De vil jo før eller siden få vite... ånei, stakkars :| Folk er så onde!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #7 Skrevet 7. januar 2013 En sak med ei jente jeg gikk i klassen med. Plutselig en dag kom hun ikke på skolen. Vår klasseforstander fikk den grusomme oppgaven med å fortelle oss at hun hadde blitt utsatt for incest av sin egen far som hun bodde hos. I ettertid kom det frem at det hele hadde pågått i flere år. Det var tenåringer som skulle passe huset hans mens han var på ferie som kom over en umerket film som de satte i videospilleren som avslørte det hele :-( Kanskje ingen overraskelse, men han var også fotballtrener for jentene her. Heldigvis ser det ut til at han ikke har forgrepet seg på noen av dem.... Velger å være anonym på denne i tilfelle noen har funnet ut mer om meg enn det som har vært meningen med mitt nick.... Anonym poster: 29f79536ba6d94bd02519aa549829c7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå