Gå til innhold

Skjønner ingenting... (Barnebidrag)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Flyttet fra barnefaren november 2011, da var barnefar arbeidsledig og jeg søkte og fikk innvilget forskudd på barnebidrag fra NAV.

Han fikk seg en jobb for 5-6 måneder.

For ikke lenge siden fikk jeg et brev fra NAV om at de skulle vurde bidragssaken på ny, og nå har jeg nettopp fått nytt brev hvor det står at jeg ikke får bidrag lengre fordi fars inntekt er for lav.

Hvorfor krevde de bidrag av han når han hadde absolutt ingen inntekt, men så fort han fikk inntekt mente de han ikke hadde råd til å betale barnebidrag?

 

Anonym poster: 07a9187273dcc25e378f51846f90acf5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har ikke noe samvær heller

 

Anonym poster: 07a9187273dcc25e378f51846f90acf5

Skrevet

du får vel bidragsforskudd for det om DU ikke tjener for mye da.

Min ex ble satt som ikke bidragspliktig da han nå bor i utlandet og de ikke kunne beregne hans inntekt siden de ikke kan hente inn info eller kreve inn penger derfra.

Men jeg får jo forskuddsbidrag

 

Anonym poster: f75deaad6f64b9e479420861fc46d2db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...